230 110-9


Tato galerie byla zobrazena: 3843×.


Autor: Jan Novotný
Datum: 10.08.1987
Místo: Lanžhot

U Lanžhota byla s nákladním vlakem vyfocena maloměřická "laminátka" 230.110-9, toho času sloužící u ČSD rovných 20 let.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.06.1990
Místo: Hrušky

V Hruškách byl před odjezdem vyfocen lokomotivní vlak v podání brněnské "laminátky" 230.110-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.06.1991
Místo: Břeclav

Lokomotiva 230.110-9 byla zachycena dne 19.6.1991 během posunu na osobním nádraží v Břeclavi. Rudou hvězdu na čele nahradilo nevzhledné kolečko.

Autor: Jan Novotný
Datum: 08.02.1996
Místo: Dolní Loučky

Přes fotogenický viadukt u Dolních Louček projížděla s nákladním vlakem "laminátka" 230.110-9.

Autor: Josef Mandys
Datum: 30.01.1999
Místo: Kutná Hora hl.n.

V Kutné Hoře čekala na další práci maloměřická "laminátka" 230.110-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.01.2002
Místo: Tišnov

V Tišnově se v čele "směsky" chystal k odjezdu stroj 230.110-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.03.2007
Místo: Hradčany

Mezi zastávkami Hradčany a Čebín projížděla s nákladním vlakem "laminátka" 230.110-9, která za 9 měsíců od pořízení snímku přešla ze stavu ČD na ČD Cargo.

Autor: Josef Rákos
Datum: 04.09.2011
Místo: Depo České Budějovice

"Laminátka" 230.110-9 byla dotažena do depa v Českých Budějovicích na opravu.

Autor: "Heinz"
Datum: 06.03.2012
Místo: Čebín

Mezi Kuřimí a Čebínem byla v čele "autovlaku"  zvěčněna dvojice lokomotiv 230.110-9+230.054-9.

Autor: Jakub Hasák
Datum: 15.10.2012
Místo: Opava východ

V září roku 2012 poslalo ČD Cargo do Krnova k nalakování lokomotivy 230.110-9 a 750.163-8. Po provedení laku byly zvěčněny v žst. Opava-východ během přesunu do domovského depa v Břeclavi.

Autor: Lukáš Starý
Datum: 23.06.2013
Místo: Havlíčkův Brod

"Laminátka" 230.110-9 odpočívala mezi výkony v Havlíčkově Brodě.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.11.2017
Místo: Depo Břeclav

Požárem poškozenou 230.110-9, odstavenou v depu Břeclav, již zřejmě čeká jen likvidace.

Autor: Aleš Krška
Datum: 26.04.2019
Místo: Depo Břeclav

Ohořelý vrak lokomotivy 230.110-9 čekal v břeclavském depu na další životní osud, kterým bude s největší pravděpodobností šrotace.