750 043-2


Tato galerie byla zobrazena: 5482×.


Autor: Jan Novotný
Datum: 05.07.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu Valašské Meziříčí se sluní "brejlovec" 750.043-2, který byl čerstvě po opravě a modernizaci v ŽOS Česká Třebová.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.10.1995
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Valašská "nulka" 750.043-2 byla vyfocena s osobním vlakem Os 3903 ve stanici Bystřice pod Hostýnem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.11.1995
Místo: Frýdlant nad Ostravicí

Pod siluetou Lysé Hory ( 1323 m.n.m. ) přijíždí do Frýdlantu nad Ostravicí spěšný vlak 1645 a v jeho čele je valašská "nulka" 750.043-2

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 25.12.1995
Místo: Ostrava hl.n.

Valašský "brejlovec" 750.043-2 se chystá vyrazit z Ostravy s osobním vlakem směrem na Beskydy.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.01.1996
Místo: Holešov

Sp 1645 odjíždí z Holešova a namrzlou krajinou duní valašský "brejlovec" 750.043-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.02.1996
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Do Kunčic pod Ondřejníkem přijíždí osobní vlak 3112 a na hraně stoupání je vyfocena 750.043-2.

Autor: Zdeněk Fišer
Datum: 10.12.1996
Místo: Kojetín

Krátce po dílenské opravě a před osudnou nehodou byla fotografována lokomotiva 750.043-2 ve stanici Kojetín.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.

V roce 1997 by se osobní doprava na trati Ostrava-Valašské Meziříčí-Kojetín neobešla bez patrových jednotek Bpjo, v čele jedné z těchto souprav čeká v Ostravě na odjezd valašská "nulka" 750.043-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Valašská "nulka" 750.043-2 klesá s osobním vlakem 3110 od Kunčic pod Ondřejníkem ku Frenštátu pod Radhoštěm.

Autor: Petr Zgut
Datum: 00.09.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Postrk "povodňovému odklonovému vlaku" Sv 3177 obstarala "nulka" 750.043-2. Na snímku ji vidíme v Kunčicích pod Ondřejníkem jak pomáhá tlačit dalšímu stroji stejné řady v čele.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 19.01.1999
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

V čele patrových vozů, typických nejen pro okolí Prahy, ale i okolí Ostravy se na snímku ukazuje zachovalá 750.043-2. Vlak Os 3128 vezla z Ostravy do Frenštátu pod Radhoštěm a autor ji stačil vyfotit u Kunčic pod Ondřejníkem.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 14.05.1999
Místo: Krhová

Ze snímku to není ani zcela patrné, ale život lokomotivy 750.043-2 byl zpečetěn po nárazu do kamionu na přejezdu u AHr. Krhová. Paradoxem je to, že jela s nehodovým vlakem pomáhat do Veřovic k vykolejenému "bumláku".

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.01.2004
Místo: Depo Valašské Meziříčí

750.043-2 byla rozebrána na náhradní díly tak důkladně, že jí nezbyly ani vlastní podvozky a byla tak položena společně s 753.100-7 na panely ve valašskomeziříčském depu.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Lokomotiva 750.043-2 svou životní pouť ukončila v době, kdy vezla nehodový pomocný vlak k vykolejenému posunovému dílu. K nehodě došlo v úseku trati mezi Valašským Meziříčí a Hostašovicemi. Bohužel se střetla na přejezdu s kamionem a to byl její konec. Na snímku z České Třebové vidíme vrak, který následně podlehl plamenům autogenu. 

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.10.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Z "brejlovce" 750.043-2 zbývají zlikvidovat už jen kabiny strojvedoucího... Tím se jednou pro vždy uzavře jeho provozní život.