751 233-8


Tato galerie byla zobrazena: 2941×.

Autor: Josef Mandys
Datum: 06.04.1987
Místo: Lužná u Rakovníka

Dne 6.4.1987 byl v žst. Lužná u Rakovníka pořízení snímek lokomotivy T478.1233.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 14.07.1996
Místo: České Budějovice

Lokomotiva 751.233-8 zvěčněná v Českých Budějovicích spolu s další neznámou zamračenou. Původně jde o T478.2008.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 03.07.2006
Místo: Hodňov

Přímo po hranici Vojenského újezdu Boletice, kopírující u zastávky Hodňov trasu železniční tratě, projížděla 3. července 2007 zamračená 751.233-8, vezoucí na vlaku Mn 88735 soupravu prázných Easů, určených k nahládce dřeva v okolí Volar. Od 1.ledna 2016 v těchto místech hranice VVP Boletice už ale neprochází, neboť se na základě zákona 15/2015 Sb. posunula o dva kilometry severněji.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.08.2007
Místo: Černá v Pošumaví

V čele osobního vlaku č.8144 z Černého Kříže do Českých Budějovic projížděla nádhernou šumavskou krajinou poblíž Lipna "bardotka" 751.233-8.

Autor: Jan Toman
Datum: 14.08.2007
Místo: Nová Pec

Pro nedostatek lokomotiv řady 749 v DKV České Budějovice stanula dne 14. 8. 2007 lokomotiva 751.233-8 v čele R1430 ŠUMAVA, kam si odskočila z pravidelné služby na Mn vlacích ve Volarech. Zde zachycena mezi Ovesnou a Novou Pecí.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 06.08.2009
Místo: Hořice na Šumavě

Manupulák číslo 88732, který z Volar do Kájova vezlo dvojče 751.233 + 089, se blíží k dopravně Hořice na Šumavě. V kalendáři se píše datum 6. srpna 2009 a odvoz šumavského dřeva, těženého jako následek řádění orkánu Kyril, jenž se přes naše území přehnal 18. až 20. ledna 2007, dosahoval v té době na šumavských lokálkách své maximální intenzity.