751 382-3


Tato galerie byla zobrazena: 3115×.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.10.1996
Místo: Depo České Budějovice

Lokomotiva 751.382-3 čeká v depu v Českých Budějovicích na nasazení do provozu.

Autor: Jan Toman
Datum: 00.08.1999
Místo: České Budějovice

Na ranžíru v Českých Budějovicích je nachystán stroj 751.382-3 na postrku uhelného vlaku do Horního Dvořiště, v jehož čele bude burácet dvojice 751.237-9+751.239-5.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.07.2006
Místo: Praha Vítkov

Výroba lokomotiv řad T478.1 a T478.2 byla zkončena v roce 1969 sériemi T478.1171 až 230, které obdržely výrobní čísla ČKD 7633 až 7692 a nákladními T478.2053 až T478.2082, s výrobními čísly 7693 až 7722. Zamračenou s nejvyšším výrobním číslem se stal stroj T478.2082, na snímku zachycený už jako 751.382-3 dne 5. července 2006 ve výhybně Vítkov, v čele rychlíku 1441. Následná výrobní čísla, v sérii 7723 až 7736 ČKD Lokomotivka přidělila 3. výrobní sérií hektorů pro Irák, tvořenou stroji DES 3009 až 3022.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 06.07.2006
Místo: Kropáčova Vrutice

Nedostatek provozuschopných zamračených řady 749 ve vršovickém depu si v červenci 2006 vynutil přechodné nasazení několika strojů řady 751 do osobní a rychlíkové vozby. To se týkalo i dvojice "nákladních zamračených" 751.364 a 751.382, které se v té době v osobní dopravě už roky nevyskytovaly. Na snímku pořízeném 6.7.2006 za Kropáčovou Vruticí je v čele rychlíku R 942 do Tanvaldu zachycen stroj 751.382-3.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 00.09.2006
Místo: Praha-Žvahov

Kolem sklaního útvaru "Hlubočepské plotny", nacházejícího se nedaleko tehdy nefunkční výhybny Praha - Žvahov, projížděla počátkem září 2006 zamračená 751.382-3, vezoucí soupravu prázdných vozů od hlíny, odvážené ze stavby Nového spojení.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 30.09.2006
Místo: Praha-Hostivař

Osobní vlak z Prahy do Benešova, tvořený dvojicí elektrických jednotek řady 451 rozjížděla 30. září 2006 ze stanice Praha Hostivař vršovická zamračená 751.382-3.