751 002-7

Tato galerie byla zobrazena: 6392x.

Autor: ČKD Praha, sbírka: Michal Štrublík
Datum: 00.01.1965
Místo: Praha-Hloubětín

Na konci roku 1964 dokončený prototyp T478.1002 byl zachycen, v době prvních zkoušek v mrazivém lednovém dni roku 1965, na nové závodní vlečce ČKD v Hloubětíně. Lokomotiva byla opatřena lakem, jež nepatřil mezi nejlepší díla designérů a konstruktérů ČKD. Tento lak "dvojka" měla po dobu provozních zkoušek až do září 1965, kdy byla opatřena veletržním modro-šedým lakem. Technicko-policejní zkoušku absolvovala na trati Břeclav - Přerov dne 14. 3. 1965. Dodejme, že od února do března 1967 byly na ní prováděny zkoušky elektrodynamické brzdy, která byla dočasně na lokomotivu instalována v ČKD. Zkoušky probíhaly jak na ŽZO v Cerhenicích, tak na trati Praha - Tábor s nákladními vlaky od 415 do 1022 tun. Po nevalných výsledcích byla elektrodynamická brzda z lokomotivy odstraněna.

Autor: Václav Rubeš
Datum: 03.01.1995
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Veselská "cecula" 751.002-7 byla dříve často nasazována i do nákladní dopravy, na snímku je zobrazena v roli staničního posunu ve  Starém Městě u Uherského Hradiště.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.03.1995
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Prototypová "berta" 751.002-7 byla zvěčněna ve Veselí nad Moravou.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 28.05.1995
Místo: Brno hl.n.

Veselská "cecula" 751.002-7 se chystá u 2. nástupiště brněnského hlavního nádraží na odjezd s osobním vlakem.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 31.07.1999
Místo: Vracov

S rychlíkem R 921 "Javorina" projíždí "zamračená" 751.002-7 traťovým úsekem mezi Vracovem a Bzencem.

Autor: Petr Zgut
Datum: 03.11.2003
Místo: Vratimov

Prototypový stroj 751.002-7 u Vratimova s vlakem nsl 60964. Lokomotiva sloužila převážně v nákladní dopravě. Dnes je uvedená v původním vzhledu, opravou prošla v dílnách DPOV ve Veselí nad Moravou.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 21.11.2003
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

Prototypová "baruna" 751.002-7 pomáhá na postrku vlaku, v jehož čele projížděla Frenštát pod Radhoštěm lokomotiva 753.192-4. Snímek pořízen těsně za stanicí.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 24.10.2005
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Na paprscích točny ve Veselí nad Moravou se společně vyhřívají lokomotivy 751.002-7 a 753.001-7.

Autor: Mgr. Andrej Ivanič
Datum: 11.05.2012
Místo: Kladno

Při příležitosti oficiálního otevření sezóny Depa historických vozidiel v Lužné u Rakovníka byl vypraven protokolární vlak ze stanice Praha Masarykovo nádraží do Lužné a zpět. Vlak byl sestaven zejména z historických vozů a v čele tohoto zvláštního vlaku se představila prototypová "bardotka" T478.1002.

Top