Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 06.05.1990
Místo: Branky na Moravě
Valašský "buchar" 742.262-9 přijíždí s "bumlákem" do Branek na Moravě a vjezd do stanice je mu povolen trojramenným mechanickým vjezdovým návěstidlem.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.03.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí
"Buchar" 742.262-9 postává "na kopci" v depu Valašské Meziříčí.
Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1998
Místo: Hulín
Na staniční posun v Hulíně byl nasazen valašský "buchar" 742.262-9, který byl čerstvě v novém a velmi slušivém laku.
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 18.02.1998
Místo: Kojetín
Valašskomeziříčský "buchar" 742.262-9 byl vyfocen na 9.koleji v Kojetíně, tou dobou byl po MH opravě v České Třebové a nasazován byl stabilně na Mn vlaky okolo Kroměříže.
Autor: Tomáš Paška
Datum: 17.07.2003
Místo: Dobrotice
Valašský "buchar" 742.262-9, veden kroměřížským strojvedoucím Jaroslavem Karlíkem, duní s nákladním vlakem mezi zastávkami Dobrotice a Hlinsko pod Hostýnem. Cisterny jedou na vlečku firmy Čepro Loukov, která odbočuje ve stanici Osíčko.
Autor: Václav Šafář
Datum: 07.03.2007
Místo: Bohumín
V Bohumíně odpočíval při staničním posunu "buchar" 742.262-9.
Autor: Martin Nesrsta
Datum: 30.04.2007
Místo: Uhřičice
Dvojče valašských "bucharů" 742.262-9+742.160-5 se vrací od postrku loženého vlaku štěrkopísku zpět na vlečku Skašov, odkud budou pomáhat vlakovému stroji 742.028-4 s další loženou soupravou směřující do Polanky nad Odrou ( s přepřahem na "šestikoláka" v Kojetíně ).
Autor: Martin Nesrsta
Datum: 10.11.2007
Místo: Bystřice pod Hostýnem
Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.04.2009
Místo: Stéblová
742.262-9 přijíždí v čele "manipuláku" do stanice Stéblová.
Autor: Martin Nezdara
Datum: 24.11.2009
Místo: Mladá Boleslav hl.n.
742.262-9 čeká nečinně v čele nákladního vlaku na dalšího strojvedoucího, který s ní bude pokračovat v dalších výkonech ze stanice Mladá Boleslav hl.n.
Autor: Jan Křížek
Datum: 11.03.2010
Místo: Pardubice hl.n.
Stroj 742.262-9 své poslední kilometry před přestavbou na variantu "Batoh" najížděl v Pardubicích. Na snímku z 11. března 2010 je připraven k odjezdu s manipulačním vlakem číslo 83140 z Pardubic do Chocně.
Autor: David Maštalíř
Datum: 03.06.2011
Místo: Česká Třebová
Z firmy CZ LOKO Česká Třebová vyjel na zkušební jízdu "batoh" 742.262-9. Pár dní poté byl vystaven v Ostravě na výstavě Czech Raildays.
Autor: Martin Nezdara
Datum: 15.06.2011
Místo: Ostrava hl.n.
Na veletrhu Czech Raildays Ostrava se představila i 742.262-9, která byla jednou z prvních předělaných své řady z ČD Carga.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.08.2011
Místo: Depo Hradec Králové
742.262-9 se po rekonstrukci představila strojvedoucím v Hradci Králové a zároveň proběhlo školení na odlišnosti oproti "staré" verzi.
Autor: Václav Šafář
Datum: 30.04.2012
Místo: Hradec Králové-Slezské Předměstí
Neschopnému motorovému vozu ř.854 přispěchalo na pomoc "dvojče batohů" 742.262-9+742.214-0, které bylo vyfoceno ve stanici Hradec Králové-Slezské Předměstí.
Autor: Aleš Krška
Datum: 23.03.2015
Místo: Hulín
Premiéra "batohu" ČD Cargo a zároveň návrat dříve turnusového stroje na tratě okolo Kroměříže. 742.262-9 odjíždí z Hulína s "bumlákem" do Bystřice pod Hostýnem.
Autor: Aleš Krška
Datum: 14.03.2016
Místo: Depo Břeclav
"Batoh" 742.262-9 byl zdokumenován během opravy v břeclavském depu.