750 289-1


Tato galerie byla zobrazena: 4383×.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.09.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před vraty valašskomeziříčského depa postávala 750.289-1, ještě ve starém laku, na závěskách a bez log ČD.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.06.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Na dnes již legendárním místě u Kunčic pod Ondřejníkem byl vyfocen osobní vlak 3132 v čele s valašskou "nulkou" 750.289-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.07.1999
Místo: Veřovice

Ve Veřovicích stála valašská 750.289-1, která byla tou dobou čerstvě po opravě a lakování v ŽOS Nymburk.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.05.2000
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Valašská 750.289-1 sjíždí s osobním vlakem na spádu ze stanice Kunčice pod Ondřejníkem ku Frenštátu pod Radhoštěm.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 08.09.2000
Místo: Bezměrov

Ze zastávky Bezměrov odjíždí osobní vlak a v čele burácí valašská "nulka" 750.289-1.

Autor: Petr Štefek
Datum: 22.12.2001
Místo: Veřovice

Předvánoční snímek z Veřovic zobrazuje správnou zimní náladu při setkání 750.289-1 s 810.480-4.

Autor: Josef Veselý
Datum: 27.12.2001
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

Osobní vlak Os 3105 je nachystán ve Frenštátě pod Radhoštěm na odjezd a v jeho čele je valašská "nulka" 750.289-1.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 29.04.2003
Místo: Kojetín

Strojvedoucí Oldřich Konečný odjíždí s lokomotivou 750.289-1 v čele prázdných vozů z Kojetína do Skašova. Vlak se vydal ze stanice Kojetín, kam po nakládce zamířil s loženými vozy. Odtud si vlak převzala patrně některá z lokomotiv řady 181 nebo 182.

Autor: Petr Štefek
Datum: 04.05.2003
Místo: Hlinsko pod Hostýnem

K zastávce Hlinsko pod Hostýnem se blíží podvečerní spěšný vlak do Brna, který má v čele valašskou "nulku" 750.289-1 a na postrku sekunduje "kvatro" 842.019-2. Pro zmíněného "brejlovce" to byl jeden z jeho posledních výkonů.

Autor: David Maštalíř
Datum: 21.05.2006
Místo: DPOV Nymburk

Valašský "brejlovec" 750.289-1 stál mnoho let odstaven v areálu DPOV Nymburk, kde byl rozebírán na náhradní díly a následně i sešrotován. Většina jeho dílů ( zejména spalovací motor ) posloužila na zprovoznění brněnského "brejlovce" 754.022-2.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 10.09.2011
Místo: Nymburk

750.289-1 byla z Valašského Meziříčí přesunuta do stavu DKV Brno, potažmo přímo do Nymburka, kde darovala svůj spalovací motor 754.022-2. Později darovala i kabinu a kus čelníku 754.040-4, která byla po nehodě v Paskově. Na snímku je v Nymburku zobrazen  zubožený vrak lokomotivy, které skončila její provozní kariéra jen kvůli tomu, že měla zesílený spalovací motor v dobrém stavu.

Autor: Petr Tausig
Datum: 15.09.2015
Místo: Nymburk

Vrak lokomotivy 750.289-1 před fyzickou likvidací zdokumentoval autor v Nymburku. Za lokomotivou vidíme stroje 750.342-2 a 750.282-6.