750 250-3

Tato galerie byla zobrazena: 2684x.



Autor: Jan Novotný
Datum: 22.06.1995
Místo: Ostrava hl.n.

Krnovská 750.250-3 byla vyfocena na ostravském hlavním nádraží v čele tehdy ještě celozelené soupravy.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 15.07.1995
Místo: Turnov

V turnovské stanici čeká na odjezd s osobním vlakem vzorně udržovaná "nulka" 750.250-3.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 26.04.1998
Místo: Brantice

Okolo dnes již legendárního vjezdového návěstidla žst. Brantice projíždí v čele "manipuláku" krnovská 750.250-3.

Autor: Petr Zgut
Datum: 04.04.1999
Místo: Jindřichov ve Slezsku

750.250-3 přijíždí s velkým krátkým Mn vlakem do stanice Jindřichov ve Slezsku.

Autor: Petr Zgut
Datum: 24.11.1999
Místo: Brantice

Na snímku ze stanice Brantice, která se stala úplně poslední na severní Moravě, kde byly mechanická návěstidla, vidíme lokomotivu 750.250-3 v čele manipulačního vlaku. Zajímavý je terč, umístěný místo návěstidla, který měl od roku 1994 provizorně nahradit zničené mechanické odjezdové návěstidlo z druhé staniční koleje, toto provizorium však trvalo až do rekonstrukce stanice v roce 2019.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 28.01.2000
Místo: Milotice nad Opavou

Od Milotic nad Opavou ku Bruntálu stoupá manipulační vlak, který je v zajímavém složení - na přípřeži je 750.250-3, jako vlaková 749.251-5 a na postrku tlačí 751.144-7.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 16.04.2000
Místo: Krnov

Krnovská 750.250-3 stříhá metr pod svým domovským depem a na snímku právě odjíždí z Krnova s vlakem Mn 83274, který toho dne do Bruntálu neměl valnou zátěž.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.07.2000
Místo: Depo Děčín

750.250-3 čeká u děčínské točny na další výkony. Její působení zde bylo jen krátké "intermezzo" mezi jejím nasazením v Krnově a následně v Brně.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 12.08.2000
Místo: Česká Lípa hl.n.

Rychlík 897 zastavil v České Lípě a dovezla ho "děčínská" 750.250-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.06.2001
Místo: Hulín

Brněnská 750.250-3 stojí v Hulíně na 17. koleji a čeká na odjezd směr Holešov.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 14.07.2001
Místo: Kojetín

Brněnský "brejlovec" 750.250-3 se za kojetínskou stanicí rozjíždí se spěšným vlakem do Frýdku-Místku.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.07.2001
Místo: Kojetín

Spěšný vlak do Brna právě opustil Kojetín a jeho 750.250-3 projede zbytek trasy už jen pod "měděnou pavučinou".

Autor: Petr Zgut
Datum: 20.06.2002
Místo: Troubsko

U zastávky Troubsko byl zachycen sedmi-vozový rychlík s "mystickým číslem" 666 a v jeho čele stanula brněnská 750.250-3.

Autor: Josef Veselý
Datum: 31.07.2002
Místo: Újezdec u Luhačovic

750.250-3 veze Sp 1921 v roli náhrady za motorový vůz řady 842. Vyfocena byla u mechanického vjedového návěstidla stanice Újezdec u Luhačovic, na snímku lze postřehnout i vjezdové návěstidlo od Luhačovic.

Autor: Petr Zgut
Datum: 04.08.2002
Místo: Střelice

750.250-3 projíždí s osobním vlakem 4407 známým místem u vjezdu do stanice Střelice. 

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 03.10.2002
Místo: Kralice nad Oslavou

Za stanice Kralice nad Oslavou odjíždí osobní vlak 4809 v čele s "brejlovcem" 750.250-3, kterému na postrku pomáhal stroj 750.103-4.

Autor: Petr Zgut
Datum: 07.05.2003
Místo: Moravské Bránice

Krátký nákladní vlak, v čele s 750.250-3, opustil stanici Moravské Bránice, tehdy ještě plnou mechanických návěstidel.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 01.11.2003
Místo: Brno hl.n.

750.250-3 asistovala při napěťové výluce na brněnském hlavním nádraží a chystala se na odjezd s rychlíkem směr Brno-Židenice.

Autor: David Maštalíř
Datum: 23.08.2005
Místo: Depo Brno-Maloměřice

"Brejlovec" 750.250-3 stojí odstaven v depu Brno-Maloměřice a jeho osud se zdá býti zpečetěn. Ovšem zdání klame, tato lokomotiva v roce 2008 prošla v CZ LOKO Česká Třebová rekonstrukcí na 753.729-3.

Top