Autor: Jan Novotný
Datum: 05.10.1985
Místo: Brno hl.n.
Na brněnském hlavním nádraží posunovala místní T478.3023.
Autor: Jan Novotný
Datum: 02.06.1987
Místo: Brno-Židenice
K maloměřickému depu jede brněnský "brejlovec" T478.3023.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.05.1990
Místo: Žďár nad Sázavou
Ve Žďáru nad Sázavou čekal na odjezd osobní vlak s brněnskou 753.023-1.
Autor: Jan Novotný
Datum: 23.01.1993
Místo: Prostějov místní n.
Na prostějovské místní nádraží přijel osobní vlak a v jeho čele byl brněnský "brejlovec" 753.023-1.
Autor: Zdeněk Fišer, sbírka: Rostislav Kolmačka
Datum: 00.10.1995
Místo: Přerov
Brněnský "brejlovec" 753.023-1 dorazil s osobním vlakem do Přerova.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Holubice
Napěťové výluky ve stanici Holubice se zúčastnila také "trojka" 753.023-1.
Autor: Jan Novotný
Datum: 05.10.1996
Místo: Depo Brno dolní n.
V depu Brno dolní došlo k setkání domácí 753.023-1 a valašské 750.079-6.
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 29.10.1996
Místo: Brno-Lesná
Při napěťové výluce v traťovém úseku mezi stanicemi Brno-Maloměřice a Brno-Královo Pole byl vyfocen "brejlovec" 753.023-1 při vedení osobního vlaku, na kterém byla elektrická jednotka ř.560.
Autor: Jan Novotný
Datum: 19.11.1996
Místo: Kojetín
Brněnská 753.023-1 táhla z PARSu Šumperk opravené vozy ř.063 a byla vyfocena v železniční stanici Kojetín.
Autor: "Heinz"
Datum: 25.08.1997
Místo: Depo Brno-Maloměřice
V maloměřickém depu byl odstaven neprovozní "brejlovec" 753.023-1 a čekalo ho již jen zrušení, kanibalizace náhradních dílů a následná šrotace.