162 013-7

Tato galerie byla zobrazena: 1884x.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1991
Místo: Depo Přerov

Prakticky nová lokomotíva 162.013-7 bola autorom zvečnená v přerovském depe.

Autor: David Prause
Datum: 22.09.1997
Místo: Olomouc hl.n.

V čele osobního vlaku byla zachycena lokomotiva 162.013-7 na olomouckém hlavním nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1999
Místo: Ostrava-Svinov

Na ešte nezmodernizovanej stanici Ostrava-Svinov bola zachytená lokomotíva 162.013-7 s vlakom osobnej dopravy.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 29.07.1999
Místo: Horní Lideč

162013-7 v žst. Horní Lideč v čele vlaku Os 3218.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha-Vršovice

Vršovický "rychlý peršing" 162.013-7 čekal na další výkon ve své domovské stanici.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 08.02.2008
Místo: Otrokovice

"Peršan" 162.013-7 byl vyfotografován na čele vlaku R 707 v Otrokovicích.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 11.04.2014
Místo: Úholičky

U zastávky Úholičky byl předjarního 11.dubna 2014 v čele vlaku R 677 "Radobýl" zachycen peršing 162.013-7. Ten byl ve Škodě Plzeň vyroben v roce 1991 pod výrobním číslem 8721 a ČSD převzat pro LD Ostrava 31.5.1991.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 30.4.2014
Místo: Roztoky u Prahy

Šedesátikusovou sérii lokomotiv továrního typu Škoda 98E1 přebíraly ČSD v období od 31.5. do 31.10.1991, a rozdělily je do tří dep. Do depa v Žilině byly dodány stroje inventárních čísel 001 až 010, 021 až 032, ostravské depo obdrželo stroje 011 až 020, 033 až 042, 052 až 057, a zbývající kusy (043 až 051, 058 až 060) našly svůj první domov v dnes již zrušeném depu na pražské Masaryčce. Postupně se ale dislokace jednotlivých lokomotiv dál měnila, což dokládá snímek někdejší ostravské 162.013-7, zachycené u Roztok u Prahy 30.4. 2014 ve službách DKV Praha v čele R 683 "Střekov".

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.01.2017
Místo: Hulín

Rychlík Rx 886 "Buchlov" díky neschopnosti vlakové lokomotivy 151.020-5 ukončil svou jízdu v Hulíně. Na pomoc přijel "peršing" 162.013-7, který se měl vracet po opravě v Přerově do domovského depa v Děčíně, ale byl dispečerským aparátem převelen na stažení zmíněného vlaku do Prahy.

Top