162 035-0


Tato galerie byla zobrazena: 3378×.


Autor: Jan Novotný
Datum: 13.08.1991
Místo: Hranice na Moravě

Zcela nová lokomotiva 162.035-0 bylo vyfocena během zkušebního nasazení na rychlíku č. 602. Dodána byla z výroby do ostravského depa a TBZ vykonala na trati Olomouc-Zábřeh na Moravě dne 9.8.1991, tj. 4 dny před pořízením tohoto snímku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1991
Místo: Bohumín

Zbrusu nová lokomotiva 162.035-0 bola zachytená v Bohumíně.

Autor: Jan Novotný
Datum: 07.08.1992
Místo: Vsetín

Ve Vsetíně došlo dne 7.8.1992 k setkání zánovních "peršingů" 162.035-0+163.041-7, první zmíněný byl nasazen na "raketě" Rn 51510.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.09.1992
Místo: Považská Bystrica

V Považské Bystrici byl s "raketou" Rn 51510 vyfocen zánovní ostravský "peršing" 162.035-0.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 05.01.1996
Místo: Štrba

Na známém fotomístě pod Štrbou, pod mohutnými Vysokými Tatrami, byl zvěčněn Ex 320, který byl tažen "peršingem" 162.035-0.

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1996
Místo: Kolín

V čele rýchlika do Prahy bol v Kolíně zvečnený stroj 162.035-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.06.1999
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží čakal na ďalší výkon "peršing" 162.035-0.

Autor: David Maštalíř
Datum: 04.03.2005
Místo: DPOV Přerov

V přerovském DPOV čekala na opravu pražská lokomotiva 162.035-0.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 13.07.2009
Místo: Hulín

Z Hulína se rozjíždí "peršing" 162.035-0 v čele rychlíku č. 707, v kterém byl ještě řazen i restaurační vůz WR, obsluhovaný firmou Urblík.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 23.09.2009
Místo: Lichkov

Dne 23. září 2009 proběhly na trati Letohrad – Lichkov jedny ze zkoušek nové lokomotivy řady 380. Součástí zkoušek bylo ověření vlastnosti mezipodvozkové vazby a změření silových účinků. Výsledky zkoušek a měření budou jedním z podkladů pro schválení typu drážního vozidla Drážním úřadem pro další průběh zkoušek a pozdější provoz lokomotiv řady 380. Lokomotiva 380.001 byla vedena jako nečinná a spojená s měřícím vozem VÚKV, do kterého vedla soustava měřících kabelů. K vedení tohoto zkušebního vlaku byla nasazena lokomotiva 162.035-0 ( na snímku je zmíněná souprava zvěčněna v Lichkově ) z DKV Praha a během dne se tato souprava otočila na výše uvedené trati celkem 3x. Zkušební vlak přenocoval v DKV Česká Třebová a zkoušky proběhly i následující den, ve čtvrtek 24. září 2009. ( text - Pavel Stejskal )

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.06.2010
Místo: Záhlinice

Před záhlinickou zastávkou byl zvěčněn rychlík č. 707 "Hradišťan, který měl v čele pražského "peršinga" 162.035-0.

Autor: Adam Gajdoš
Datum: 16.07.2012
Místo: Košice

162.035-0 zastihla krátko pred odchodom so svojím zrýchleným vlakom do Humenného (ktorý však povezie len do Trebišova, kde sa uskutoční preprah za rušeň nezávislej trakcie) vo východzích Košiciach veľká prietrž mračien, ktorá však nemala žiadny dopad na prevádzku. 

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 01.04.2013
Místo: Depo Bohumín

Pod silnou sněhovou vrstvou čeká v bohumínském depu na další nasazení "peršing" 162.035-0.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.07.2014
Místo: Olomouc hl.n.

Na poštovní koleji v Olomouci byl odstaven "peršing" 162.035-0 z DKV Praha, toho času zde plnící roli dispečerské lokomotivy.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.02.2015
Místo: Roztoky-Žalov

V čele R 608 BÍLINA uhání na cestě z Prahy do Ústí nad Labem zelenokrémový "peršing" 162.035-0.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Ke stanici Brandýs nad Labem se 26. července 2015 blížil vlak EC 222 "Detvan", vedený tehdy ještě zelenokrémovým peršingem 162.035-0.

Autor: David Prause
Datum: 18.01.2016
Místo: Praha-Bubny

"Peršing" 162.035-0 prechádzal v čele rýchlika stanicou Praha-Bubny.