141 057-0

Tato galerie byla zobrazena: 2127x.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 15.08.1973
Místo: Kutná Hora hl.n.

Prototyp lokomotivy, který byl v pořadí 26. vyrobený v sérii dnešní řady 141 a v roce 1959 byl opatřen převodovkami s vloženými koly. Hodnota převodu byla změněna z 2,27 na 3,11 a změněna hmotnost z 84 na 88 t. Tažná síla byla zvýšena ze 114 na 157 kN. V roce 1976 byl tento stroj přestavěn zpět na původní převody a zařazen pod vynechané číslo E499.157.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové se objevila bobina 141.057-0. Jednalo se prakticky o prototypovou lokomotivu E469.0, díky změněnému převodu 3,11. Tím měla lokomotiva větší tažnou sílu při max. rychlosti 90 km/h. Zároveň i takto označená jezdila do své nehody u Karlštejna v roce 1975. Poté byla zpětně zpřevodována na 2,27 a zařazena jako E499.1057, později jako 141.057-0 až do roku 2005.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.02.2000
Místo: Kolín

S posilovým rychlíkem z Prahy do Třince byla na odjezdu z Kolína zachycena bobina 141.057-0. Tehdy to bylo jejich pravidelné nasazení na nedělní posily, spojující Prahu a ostravskou aglomeraci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 09.04.2000
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 141.057-0 byla v roce 2000 na pražském hlavním nádraží běžným obrázkem, stejně jako ostatní stroje téže řady.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.2004
Místo: Depo Praha-Vršovice

Depo Praha-Vršovice a stroje 141.057-0 + 141.052-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.2005
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové odstavená mezi výkony.

Top