750 156-2


Tato galerie byla zobrazena: 3387×.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.05.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Pod okny vedení depa ve Valašském Meziříčí byla odstavena místní 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 06.06.1995
Místo: Frýdlant nad Ostravicí

750.156-2 čeká ve Frýdlantě nad Ostravicí na odjezd s osobním vlakem směr Ostrava. Soupravu vlaku tvoří dvě patrové jednotky Bpjo.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.11.1995
Místo: Veřovice

Ve Veřovicích zastavil osobní vlak 3105 z Valašského Meziříčí a jeho vlaková 750.156-2 si na chvilku odpočinula před následnou cestou do Ostravy.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.12.1995
Místo: Veřovice

Ve Veřovicích zastavil spěšný vlak 1644 a v jeho čele byl vyfocena valašská "nulka" 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.12.1995
Místo: Ostrava střed

Mezi zastávkou Ostrava-Kunčičky a stanicí Ostrava-střed byl 26.12.1995 vyfocen osobní vlak 3107, který byl veden valašskou "nulkou" 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.02.1996
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Dne 26.2.1996 došlo u Kunčic pod Ondřejníkem k malé neschopnosti stroje 750.156-2 při vedení osobního vlaku 3105, strojvedoucí Jan Novotný toho využil ke zdokumentování v tomto zimním malebném prostředí.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.03.1996
Místo: Ostrava hl.n.

V Ostravě hl.n. odpočíval před dalším výkonem valašský stroj 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.11.1996
Místo: Holešov

Na mrazivém listopadovém snímku projíždí "Američákem" v Holešově spěšný vlak 1645, který byl veden valašskou "nulkou" 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.11.1996
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

750.156-2 byla vyfocena svým strojvedoucím v poklidné zimní atmosféře ve stanici Frenštát pod Radhoštěm.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.02.1998
Místo: Holešov

Osobní vlak 3109 byl vyfocen 3.2.1998 v Holešově a v jeho čele byla již značně omšelá 750.156-2, kterou nedlouho poté čekalo lakování v krnovském Olpasu.

Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 14.03.1998
Místo: Osíčko

Do Osíčka přijíždí osobní vlak 3108 ( Ostrava-Kojetín ) a v jeho čele je valašská "nulka" 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.04.1998
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.

Autor: Ivo Raab
Datum: 03.10.1998
Místo: Vsetín

Depo ve Valašském Meziříčí zapůjčilo na výstavu vozidel do Vsetína i "brejlovce" 750.156-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 01.01.1999
Místo: Holešov

Na Nový rok roku 1999 byl zdokumentován odjezd osobního vlaku 3111 z Holešova a v jeho čele duněla "nulka" 750.156-2 z depa Valašské Meziříčí.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 23.06.2000
Místo: Kojetín

Z Kojetína odjíždí osobní vlak v čele s "brejlovcem" 750.156-2, poslední vozy opustily vyhýbky, takže vlak může zrychlovat na traťovou rychlost 70 km/h.

Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 15.08.2000
Místo: Hulín

U vjezdového návěstidla od Kroměříže se v Hulíně rozjíždí valašská "nulka" 750.156-2 se spěšným vlakem 1641.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.10.2000
Místo: Hlinsko pod Hostýnem

Osobní vlak 3102 odjíždí z Hlinska pod Hostýnem a v čele měl valašského "brejlovce" 750.156-2, dále v soupravě je i patrová jednotka Btjo, která již na trati č.303 pěla svou labutí píseň.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 24.05.2001
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před okny strojmistrů byl v depu ve Valašském Meziříčí odstaven domácí "brejlovec" 750.156-2.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 04.08.2002
Místo: Kojetín

Valašský "brejlovec" 750.156-2 odstupuje v Kojetíně od soupravy spěšného vlaku, aby mohlo najet "eso" ř.363, které vlak doveze do cílové stanice Brna hl.n. .

Autor: Lukáš Hučko
Datum: 14.12.2002
Místo: Pržno

Strojvedoucí Jiří Lešingr se rozjíždí s "brejlovcem" 750.156-2 ze stanice Pržno, veze osobní vlak 3117 jehož cílovou stanicí je Ostrava hl.n. .

Autor: Tomáš Paška
Datum: 16.06.2003
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Ve veselském depu byla zdokumentována valašská "nulka" 750.156-2, která sem přijela vlastní silou, aby darovala svůj motor neprovozní 754.066-9. Po přehození motorů byla převezena zpět do depa ve Valašském Meziříčí, kde už byla jen rozebírána na náhradní díly.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 28.07.2007
Místo: Depo Česká Třebová

750.156-2 čekala v čele konvoje neprovozních "brejlovců" v třebovském depu na další životní příležitost, které se jí skutečně dostalo a byla zmodernizována pro firmu ČD Cargo a vyjela následně pod označením 753.751-7.

Autor: Pavel Čáp
Datum: 15.11.2007
Místo: CZ LOKO Česká Třebová

V hale firmy CZ LOKO Česká Třebová byla zachycena bývalá valašská 750.156-2, na které byla zahájena modernizace, po níž vyjela pod označením 753.751-7.