150 002-4


Tato galerie byla zobrazena: 5038×.

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.00.1983
Místo: Přerov

Na okraji přerovského depa vyčkává na další nasazení v rychlíkové vozbě pražská "dvojka" E499.2002.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 27.03.1985
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží sa stretla "žehlička" E458.1013 s "banánom" E499.2002.

Autor: Václav Rubeš
Datum: 16.11.1994
Místo: Praha hl.n.

Jedna klasická momentka s lokomotivou 150.002-4 z pražského hlavního nádraží z první poloviny devadesátých let. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.06.1995
Místo: Chomutov

Krysa 150.002-4 právě zapřahá rychlík Vsacan, který přivezl brejlovec a vydá se s ním ze stanice Chomutov do Prahy.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 00.02.1996
Místo: Bocanovice

Pražská "krysa" 150.002-4 projíždí s rychlíkem 433 "Beskyd" zastávkou Bocanovice.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 25.03.1997
Místo: Hranice na Moravě

150.002-4 zastavila v Hranicích na Moravě s rychlíkem 242 "Bečva".

Autor: David Prause
Datum: 01.04.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Typická podoba rychlíků v 90. letech. Snímek autora zachytil rozjezd jednoho z několika rychlíkových spojů ze Slovenska do Prahy. V čele se tehdy objevila 150.002-4. Za povšimnutí stojí druhá polovina soupravy, která je složena z vozů v novější verzi nátěru. Ten v té době nahrazoval tmavě zelenou.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1998
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Hned trojice "polomáčených banánů" byla zachycena v depu Praha Masarykovo n. dne 30.04.1998. Za na snímce dominujícím strojem 150.002-4 postávají lokomotivy 151.008-0 a 151.020-5.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 27.05.1998
Místo: Třinec

V novém laku se dne 27.5.1998 představila u Třince pražská "krysa" 150.002-4, vezla rychlík R 433 "Beskyd".

Autor: Petr Kvapil
Datum: 11.09.2000
Místo: Česká Třebová

Vlak IC 120 Košičan zastavil ve stanici Česká Třebová. V čele byla lokomotiva 150.002-4. Tento spoj patří k dlouhodobým spojením Prahy a Košic. Poprvé vyjel v roce 1974 jako obrat 125/124. Název Košičan byl však použitý již v GVD 1968/1969 u vlaku 30/35 z Prahy přes Púchov do Košic a zpět. Tento spoj patřil vždy k těm lepším a byly na něj nasazeny jedny z nejmodernějších vozů z flotily Českých drah. 

Autor: Petr Kvapil
Datum: 30.09.2001
Místo: Praha hl.n.

Noční odpočinek lokomotivy 150.002-4 na pražském hlavním nádraží.

Autor: David Maštalíř
Datum: 30.08.2008
Místo: DPOV Přerov

150.002-4 byla přistavena na opravu do DPOV Přerov, odtud následně vyjela už pod označením 150.202-0, kdy jí opět bylo umožněno využívat maximální rychlost 140 km/h.