Autor: Ivan Šnábl
Datum: 12.04.1979
Místo: Plzeň hl.n.
Novotou vonící T478.4020 se fotografovi producírovala během provozní přestávky mezi vlaky na plzeňském Gottwaldově nádraží.
Autor: David Prause
Datum: 01.06.1991
Místo: Tábor
Pohled do táborského depa v době, kdy již několik let byla hlavní trať z Prahy do Českých Budějovic elektrifikovaná, nicméně obě řady "brejlovců" zde byly stále běžně k vidění - na snímku jsou zleva stroje 754.020-6, 753.025-6, 702.054-8, 754.009-9 a 753.236-9.
Autor: L.Budín, sbírka: Petr Zgut
Datum: 09.05.1992
Místo: České Velenice
V roce 1992 došlo k ukončení jedné slavné éry. K ukončení provozu legendární "Vindobony" v trasování z Prahy přes Tábor a České Velenice. Na čele jedné z posledních takto trasovaných Vindobon ( Ex 270 ) se nám představuje pěkně udržovaný stroj 754.020-6, jak odjíždí směrem na Veselí nad Lužnící z Českých Velenic.
Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 15.05.1998
Místo: Plzeň hl.n.
Brejlovec 754.020-6 odstavený před dalším výkonem na "polu" v Plzni hl.n.
Autor: Petr Zgut
Datum: 15.02.2002
Místo: Milavče
Brejlovec "dvacítka" vzhledově nepatřil v této době mezi perly depa Plzeň. Patřil mezi takové ty "denodenní šmudly v osobní dopravě", ale důležité je, že sloužil poctivě k obecné spokojenosti. Na snímku nám tuto jeho "ošuntělou éru" přibližuje záběr na dopolední vlak Os 7406 z Plzně do Domažlic, v úseku Milavče - výhybna Radonice. V této době byla ještě většina vlaků do Domažlic vedena klasickou soupravou.
Autor: Petr Zgut
Datum: 18.10.2003
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem
Plzeňský "bleskovec" 754.020-6 zachycen autorem v čele vlaku Os 3115 u Kunčic pod Ondřejníkem.
Autor: Petr Zgut
Datum: 06.03.2004
Místo: Frýdlant nad Ostravicí
Plzeňský "brejlovec" 754.020-6 stanul 6. 3. 2004 v čele vlaku Os 3136 a autor ho zvěčnil v krásné krajině mezi Frýdlantem nad Ostravicí a Novou Dědinou.
Autor: Petr Zgut
Datum: 22.09.2005
Místo: Úborsko
Fotografy vyhledávané jsou odklony vlaků z tratě 180, převážně přes trať 185, v úseku Klatovy - Domažlice. Tato malebná pošumavská trať je součástí někdejší "transverzální dráhy". Má své kouzlo odcházející zabezpečovací techniky, sloupů, staniček a hlavně krásné přírody. V září roku 2005 se nám zde představuje brejlovec 754.020-6 s odklonovým vlakem R 265 u zastávky Úborsko.
Autor: Josef Kulaviak
Datum: 25.05.2009
Místo: Blížejov
Brejlovec 754.020-6 při výluce ve stanici Blížejov.
Autor: Aleš Krška
Datum: 20.09.2009
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem
754.020-6 mohutně duní s osobním vlakem na stoupání mezi zastávkou Čeladná a stanicí Kunčice pod Ondřejníkem.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 07.08.2010
Místo: Lipová Lázně
Z Lipové Lázní odjíždí rychlík 1400 a krajinou se rozléhá dunění motoru "brejlovce" 754.020-6, který si teprve zvykal na zdejší trať.
Autor: Petr Zgut
Datum: 04.12.2010
Místo: Glucholazy
Głuchołazy jsou mezistátní pohraniční stanicí na kterou se napojuje trať Głuchołazy - Nowy Świętów. Na této trati však byl nejprve v roce 2004 provoz zastaven. V roce 2007 byly zavedeny dva páry mezistátních vlaků mezi Opolím a Jeseníkem, respektive Ostružnou. Ty však byly v roce 2010 ukončeny. Snímek autora ukazuje lokomotivu 754.020-6 v čele Sp 1800.
Autor: Martin Nesrsta
Datum: 20.02.2011
Místo: Lipová Lázně
Šumperská 754.020-6 odjíždí ze stanice Lipová Lázně s rychlíkem 901.