141 052-1

Tato galerie byla zobrazena: 2101x.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 17.06.1986
Místo: Žatec

Ve stanici Žatec zastavil vlak Os 7609 ( Bílina - Plzeň hl.n. ), vedený byl "bobinou" E499.1052.

Autor: Josef Mandys
Datum: 18.03.1987
Místo: Žatec

Do Žatce přijíždí krátký osobní vlak a v jeho čele brzdí "bobina" E499.1052.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.08.1998
Místo: Chomutov

Při provozní přestávce byla ve stanici Chomutov vyfotografovaná lokomotiva 141.052-1. Tehdy bylo každodenní záležitostí, potkávat stroje řady 141 v Chomutově, Žatci, Mostě i Ústí nad Labem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.08.1999
Místo: Depo Praha-Vršovice

Poslední prázdninový den roku 1999 se v depu v Praze Masarykovo sešly bobiny 141.055-4 141.052-1. Ta, jak je vidět, se připravovala na nějaký provozní výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.01.2000
Místo: Hradec Králové hl.n.

V hezkém lednovém dni roku 2000 byla při posunu v Hradci Králové zdokumentovaná bobina 141.052-1.

Autor: Petr Zgut
Datum: 01.06.2002
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 141.052-1 byla na hlavním nádraží v Praze zachycena na čele soupravy rychlíku. Ten pak odvezla na odstavné nádraží jih. Tyto výkony po pražských spojkách se nazývaly "pražská éčka" a bobiny na nich najížděly své poslední kilometry.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.2004
Místo: Depo Praha-Vršovice

Tři stroje řady 141 se sešly v depu pod Bohdalcem - v Praze-Vršovicích. Všem zbývalo jen málo do zrušení a odstavení z provozu. Vzadu vykukuje 141.047-1, v popředí vidíme bývalou prototypovou "nákladní" 141.057-0 a 141.052-1.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 24.02.2010
Místo: Depo Olomouc

Lokomotiva 141.052-1 stála nějaký čas v depu v Praze Vršovicích, kde s ní bylo zamýšleno, že se stane muzejní lokomotivou. Nakonec z těchto plánů sešlo, stal se z ní zdroj ND, nakonec byla předána do Olomouce, kde posloužila opět jako zdroj ND pro ostatní bobiny. Na snímku ji vidíme právě v prostorách depa Olomouc.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 30.03.2011
Místo: vlečková sieť Škoda Plzeň

"Bobina" 141.052-1 při čekání u brány kovošrotu Metfer v Plzni. Sem byla dotažena za účelem likvidace s celým konvojem dalších vyřazených lokomotiv.

Top