163 100-1

Tato galerie byla zobrazena: 4065x.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 18.06.1996
Místo: Nymburk město

Spěšninový vlak Rn 54512 s lokomotivou 163.100-1 ve stanici Nymburk město.

Autor: Josef Mandys
Datum: 26.07.1996
Místo: Chomutov

"Stý peršan" byl zastižen ve stanici Chomutov na soupravě osobního vlaku.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.07.2006
Místo: Ústí nad Labem západ

"Peršan" 163.100-1 stál v Ústí nad Labem západě a připravoval se na další výkon v osobní dopravě.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 09.09.2007
Místo: Most

Pekný záber "sestričiek" 163.100-1 a 163.099-5 vznikol v Mostě, kde čakali na odchody so svojími osobnými vlakmi.

Autor: "Heinz"
Datum: 31.10.2010
Místo: Nymburk hl.n.

Z Nymburka odváží rychlík "legendární stovka peršan", který ještě netuší, že projde rekonstrukcí na "WTB" a jeho provozní etapa skončí na podzim roku 2015 velkým otazníkem, zda se nebude jednat o první zrušený stroj této řady.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.11.2011
Místo: Česká Třebová

Při zkušební jízdě ve stanici Česká Třebová byl vyfocen "peršing" 163.100-1, který byl po dílenské opravě spojené s rekonstrukcí pro řízení z řídících vozů řady 961 "Sysel" - ř. 163 WTB. 

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.03.2013
Místo: Libochovany

Nejvyšší inventární číslo své řady u Českých Drah, stroj 163.100-1, podstoupil na podzim roku 2011 dílenskou opravu spojenou s rekonstrukcí na WTB provedení, což je úprava pro možnost dálkového ovládání z řídících vozů. Od té toby byl nasazován do provozu s řídícími vozy řady 961 na rameni Ústí nad Labem - Nymburk - Kolín, kde ho bylo možno s rychlíky a osobními vlaky vídávat až do 1. září 2015. Ten den ale měla ve stanici Sebuzín na vlaku Os 6416 požár, po kterém byla z provozu odstavena. Zda definitivně, to je otázkou. Na snímku pořízeném mezi Sebuzínem a Libochovany 5. března 2013, je WTB "peršing" 163.100-1 zachycen v čele osobního vlaku Os 6411.

Autor: Petr Malý
Datum: 16.07.2013
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

"Peršan" 163.100-1 odváží z Ústí nad Labem vlak R 887 do Kolína. 

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.

Top