163 100-1

Tato galerie byla zobrazena: 5368x.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 18.06.1996
Místo: Nymburk město

Spěšninový vlak Rn 54512 s lokomotivou 163.100-1 ve stanici Nymburk město.

Autor: Josef Mandys
Datum: 26.07.1996
Místo: Chomutov

"Stý peršan" byl zastižen ve stanici Chomutov na soupravě osobního vlaku.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.07.2006
Místo: Ústí nad Labem západ

"Peršan" 163.100-1 stál v Ústí nad Labem západě a připravoval se na další výkon v osobní dopravě.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 09.09.2007
Místo: Most

Pekný záber "sestričiek" 163.100-1 a 163.099-5 vznikol v Mostě, kde čakali na odchody so svojími osobnými vlakmi.

Autor: "Heinz"
Datum: 31.10.2010
Místo: Nymburk hl.n.

Z Nymburka odváží rychlík "legendární stovka peršan", který ještě netuší, že projde rekonstrukcí na "WTB" a jeho provozní etapa skončí na podzim roku 2015 velkým otazníkem, zda se nebude jednat o první zrušený stroj této řady.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.11.2011
Místo: Česká Třebová

Při zkušební jízdě ve stanici Česká Třebová byl vyfocen "peršing" 163.100-1, který byl po dílenské opravě spojené s rekonstrukcí pro řízení z řídících vozů řady 961 "Sysel" - ř. 163 WTB. 

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.03.2013
Místo: Libochovany

Nejvyšší inventární číslo své řady u Českých Drah, stroj 163.100-1, podstoupil na podzim roku 2011 dílenskou opravu spojenou s rekonstrukcí na WTB provedení, což je úprava pro možnost dálkového ovládání z řídících vozů. Od té toby byl nasazován do provozu s řídícími vozy řady 961 na rameni Ústí nad Labem - Nymburk - Kolín, kde ho bylo možno s rychlíky a osobními vlaky vídávat až do 1. září 2015. Ten den ale měla ve stanici Sebuzín na vlaku Os 6416 požár, po kterém byla z provozu odstavena. Zda definitivně, to je otázkou. Na snímku pořízeném mezi Sebuzínem a Libochovany 5. března 2013, je WTB "peršing" 163.100-1 zachycen v čele osobního vlaku Os 6411.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.03.2013
Místo: Libochovany

Ze zastávky Libochovany se 5. března 2013 rozjíždí vlak Os 6406, sunutý peršingem 163.100-1. Snímku dominují po pravé straně 459 metrů vysoký vrch Deblík a u levého okraje pak kostel svaté Barbory v Dubici. Vlak míří do stanice Sebuzín, nacházející se na opačné straně vrchu Deblíku. Právě tato stanice se pro zmíněnou lokomotivu stala 1. září 2015 stanicí konečnou, neboť toho dne tam při jízdě s vlakem Os 6416 zahořela a opravena již nebyla.

Autor: Petr Malý
Datum: 16.07.2013
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

"Peršan" 163.100-1 odváží z Ústí nad Labem vlak R 887 do Kolína. 

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.

Top