363 153-8


Tato galerie byla zobrazena: 5751×.

Autor: Pavol Kukučík
Datum: 25.08.1993
Místo: Bytča

Setkání bobiny 140.045-6 s manipulačním vlakem a zánovní lokomotivy 363.153-8 v čele vlaku osobního, zachytil autor ve stanici Bytča. Jedná se o okresní město na severozápadě Slovenska, v Žilinském kraji. Leží na Váhu, v Bytčianské kotlině. Ze severu město ohraničují Javorníky a z jihu Súľovské vrchy. Zajímavostí je, že se tady narodil politik, první prezident Slovenského státu Jozef Tiso.

Autor: Mgr. Andrej Ivanič
Datum: 28.04.1995
Místo: Depo Bratislava hlavné

Občas stačí jen momentka, náhodná fotografie, která osudově dostane punc mimořádnosti. Takto to bylo i s touto fotkou. Je jarní ráno, konec dubna 1995, "eso" 363.153-8, které po dovezení košického rychlíku přijíždělo do domovského depa na provozní přestávku. V ten den nic mimořádného, nič zvláštního, běžná rutina, která se však o 5 týdnů už nikdy neopakovala. Dne 2. 6. 1995 vezla R 614 "Hornád" a její železniční život ukončil čelní střed v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača.... Byla to jediná lokomotiva, která se nedožila rekonstrukce na řadu 362.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 03.06.1995
Místo: Bratislava-Rača

První lokomotivou řady 363, která byla zrušená po nehodě se stala 363.153-8. Patřila do 5. výrobní série a svůj provozní život ukončila předčasně při vážné nehodě. 2. června 1995 v ranních hodinách v čele vlaku R 614 „Hornád" se čelně střetla v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača s vlakem Os 2827. Ten vedla laminátka 240.143. Obě lokomotivy byly díky vážným poškozením fyzicky zlikvidované.