Autor: Jan Novotný
Datum: 12.09.1993
Místo: Nymburk město
Výstavy lokomotiv v žst. Nymburk-město se dne 12.9.1993 zúčastnil i zánovní stroj 731.062-6, známý zvýšeným výkonem a netradičním nátěrem.
Autor: Petr Zgut
Datum: 21.06.2000
Místo: Babice u Šternberka
S manipulační vlakem byla u stanice Babice u Šternberka zachycena "špageta" 731.062-6.
Autor: Jan Novotný
Datum: 05.07.2002
Místo: Kořenov
Do Kořenova přijíždí s osobním vlakem netradiční host v podobě olomouckého "favorita" 731.062-6 a to v rámci oslav 100 let trati Tanvald - Kořenov - Harrachov - Szklarska Poręba.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 07.07.2002
Místo: Kořenov
Poslední stroj své řady - 731.062-6 byl už z výroby osazen silnějším motorem. Svůj výkon prověřil například 7. července 2002 na trati do Kořenova.
Autor: Pavel Kment
Datum: 17.03.2005
Místo: Vrbátky
Při napěťové výluce na "prostějovské" byl nasazen i olomoucký "favorit" 731.062-6, který na snímku přijíždí s "panťákem" řady 451 do stanice Vrbátky.
Autor: Aleš Krška
Datum: 06.05.2013
Místo: Olomouc hl.n.
V Olomouci byl pod ústředním stavědlem vyfocen domácí "favorit" 731.062-6, toho času ještě vonící novým korporátním lakem společnosti ČD Cargo.
Autor: Aleš Krška
Datum: 21.10.2016
Místo: Kyjov
Z důvodu velkého nedostatku motorových lokomotiv u Carga bylo oživeno dvojčlenné řízení na lokomotivách 731.062-6 a 731.023-8, které vyjíždějí na výkonech PJ Brno ( další dvojicí je sestava 731.005+731.039 ). Na snímku čekají v Kyjově na odjezd s manipulačním vlakem 82430.
Autor: Aleš Krška
Datum: 24.03.2017
Místo: Depo Břeclav
Poslední vyrobený "favorit" 731.062-6 byl v břeclavském depu zastižen během opravy.