182 012-5


Tato galerie byla zobrazena: 2076×.


Autor: Jan Novotný
Datum: 00.04.1985
Místo: Valašské Meziříčí

Olomoucký "šestikolák" E669.2012 projížděl s průběžným nákladním vlakem stanicí ve Valašském Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.10.1985
Místo: Lhotka nad Bečvou

Ve Lhotce nad Bečvou vyčkávala na další nasazení v nákladní dopravě lokomotiva E669.2012. Ve zdejší stanici docházelo k častým přepřahům nákladním vlaků z Čech na Slovensko a opačně, zároveň nezanedbatelným zdrojem vozby byla místní vlečka Urxových závodů.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.08.1989
Místo: Lúky pod Makytou

Ve stanici Lúky pod Makytou zastavila v čele "wapek" lokomotiva E669.2012, náležící do stavu LD Olomouc, ale často obsazována strojvedoucími z Valašského Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.03.1994
Místo: Valašské Meziříčí

Na střídání lokomotivních čet u depa ve Valašském Meziříčí vyčkával "šestikolák" 182.012-5, který na začátku roku 1994 obdržel velmi slušivý lak.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.07.1994
Místo: Lhotka nad Bečvou

Ve Lhotce nad Bečvou byla v čele uhelného vlaku vyfocena olomoucká lokomotiva 182.012-5, která za sebou měla od vyrobení již 31 let těžké služby v nákladní dopravě.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 29.08.1994
Místo: Olomouc hl.n.

V netradiční roli postrkové lokomotivy osobního vlaku byl v Olomouci zvěčněn domácí "šestikolák" 182.012-5.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 03.09.1994
Místo: Zábřeh na Moravě

Šestikolák 182.012-5 se "směskou" ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.01.1995
Místo: Valašské Meziříčí

Za mrazivé lednové noci na začátku roku 1995 byl pořízen noční snímek lokomotiv 182.012-5 a 750.240-4 ve Valašském Meziříčí.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.11.2000
Místo: Brno dolní n.

V podvečer 19. listopadu 2000 zavítala, pod střídavou pavučinu brněnského dolního nádraží, netradiční zásilka. Jednalo se o sedm lokomotiv řady 182 s určením pro nedaleký kovošrot. Na snímku vyčkávají stroje 182.012-5, 182.079-4, 182.066-1, 182.059-6, 182.018-2, 182.033-1 a 182.112-3 na svoji úplně poslední cestu, která bude mířit na předávkové kolejiště firmy SD Brno a následně pod hořáky autogenu.