753 001-7

Tato galerie byla zobrazena: 3916x.



Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.11.1993
Místo: Česká Lípa

Snímek stroje 753.001-7 pochází z České Lípy.

Autor: Václav Šafář
Datum: 18.08.1994
Místo: Děčín

Na pracovišti v Děčíně stála odstavená lokomotiva 753.001-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

První vyrobený brejlovec své řady, stroj T478.3001 odpočíval v České Lípě.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 30.07.2002
Místo: Nymburk hl.n.

Při návratu z lakovny Olpas v Krnově byla "prototypová trojka" T478.3001 zastižena ve stanici Nymburk, když mířila domů do České Lípy.

Autor: Petr Malý
Datum: 10.08.2002
Místo: Děčín hl.n.

Po návratu z dílen jezdil často muzejní brejlovec T478.3001 na ranním "péenku" z České Lípy do Děčína a zpět. Na snímku je připraven na odjezd z Děčína. Zátěž ten den tvořily vozy Faccs pro pískovnu v Provodíně.

Autor: Petr Malý
Datum: 10.08.2002
Místo: Březiny u Děčína

Českolipský brejlovec T478.3001 stoupá s nákladním vlakem poblíž Březin u Děčína.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.08.2002
Místo: Česká Lípa

Z České Lípy odjíždí jeden z mnoha povodňových odklonových vlaků vedených z Děčína přes Českou Lípu a dále směrem na Nymburk. Většina vlaků, které nemohly jezdit z/do Děčína podel řeky Labe byla vedena nejčastěji motorovými lokomotivami řad 742,750 a 753 dep Děčín, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Turnov a Nymburk. Vlaky z mladoboleslavské automobilky Škoda, i některé další, byly trasovány z České Lípy dále směrem k PPS Rumburk/Ebersbach. 

Autor: Petr Malý
Datum: 12.01.2003
Místo: Česká Lípa

Na cestě z provozních dílen na hlavní nádraží v České Lípě sune prototypová "trojka" T478.3001 osobní vůz s cestujícími zvláštního vlaku, který po přestavení pokračoval ve své další jízdě na Jedlovou.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.10.2003
Místo: Františkov nad Ploučnicí

Krásným podzimním dnem projíždí Pn 63621 z Děčína do České Lípy stanicí Františkov nad Ploučnicí.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.07.2004
Místo: Svor

Ve druhé polovině roku 2004 probíhaly stavební práce na tranzitním koridoru mezi Děčínem a Drážďany.S tím související omezení provozu se vyžádalo na necelých 6 měsíců zavedení několika párů odklonů nákladních vlaků denně přes PP Rumburk/Ebersbach.Kvůli zvýšení propustnosti tratě byla opět aktivována služba výpravčího v žst Svor.Na snímku pomáhá vlakové 750.335 zdolávat stoupání do Jedlové českolipská 753.001-7.

Autor: Petr Zgut
Datum: 15.11.2004
Místo: Jestřebí

Na vlečce v Jestřebí se autorovi představil krásně nasvícený "praotec brejlovec" T478.3001 s loženými vozy s pískem.

Autor: Petr Malý
Datum: 15.03.2008
Místo: Skalice u České Lípy

Jako náhrada za motorový vůz na Os 6025 z Nového Boru do České Lípy byl použit brejlovec T478.3001 a jedním vozem řady 053.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 12.10.2013
Místo: Mladá Boleslav město

T478.3001 a 742.190 s Pn 64401 Mladá Boleslav město - Nymburk na tzv. místní části Krásná Louka přejíždí most přes řeku Jizera.

Nové!
Autor: Petr Malý
Datum: 18.06.2016
Místo: Veselé pod Rabštejnem

Prototypový "brejlovec" 753.001-7 míří na pravidelném osobním vlaku z Děčína do Rumburku, tentokrát s historickou soupravou v rámci oslav 130 let trati z České Kamenice do Kamenického Šenova.

Top