363 050-6


Tato galerie byla zobrazena: 4156×.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 21.07.2001
Místo: Kojetín

Přípřež "es" 363 050-6 a 363 173-6 v čele rychlíku do Bohumína zdokumentoval autor v Kojetíně.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 21.10.2002
Místo: Praha hl.n.

"Padesáté eso" se připravovalo v Praze hlavním nádraží na svůj další vlak. Časy, kdy tento stroj sloužil v rychlíkové vozbě dávno skončily. Od 1. 12. 2007 vozí pouze nákladní vlaky.

Autor: David Maštalíř
Datum: 10.06.2004
Místo: DPOV Přerov

Kabina z 363.050-6 v DPOV Přerov je pozůstatkem po nehodě u Vyškova, kdy na vjíždějící rychlík narazil ujetý nákladní vůz.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.01.2005
Místo: DPOV Přerov

V přerovském DPOV se pilně pracuje na zprovoznění "esa" 363.050-6, které mělo nehodu 9.12.2003, kdy přijíždělo s rychlíkem do Vyškova a ještě před vjezdem do stanice na něho narazil ujetý nákladní vůz.

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.04.2008
Místo: DPOV Přerov

"Eso" 363.050-6 se slunilo po provedené opravě v DPOV Přerov. Po vzniku společnosti ČD Cargo byla tato lok. přidělena pod SOKV Ústí nad Labem.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 24.10.2013
Místo: Svojkovice

Vzhledově udržovaná lokomotiva 363.050-6 prováží zpožděnou "českotřebovskou směsku" - vlak Pn 63710 s 27 vozy a postrkem, kterého se z Berouna nezvykle až do Plzně ujmula lokomotiva 363.014-2. Ta si z Plzně ihned převzala vyrovnávkový vlak a vracela se zpátky směr Beroun.

Autor: Tonda Šavel
Datum: 27.10.2013
Místo: Přelouč

"Padesátka" 363.050-6 s uceleným kontejnerovým vlakem u Přelouče. 

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 05.11.2015
Místo: DPOV Přerov

Ostravské "eso" 363.050-6 bylo jedním z posledních "cargoes", které mělo ještě modrý nátěr s krémovým pruhem okolo skříně a jak je ze snímku z DPOV Přerov patrno, tak 5.11.2015 již byly udělány přípravy na nový firemní lak.