Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
21.07.2001
Místo:
Kojetín
Přípřež "es" 363 050-6 a 363 173-6 v čele rychlíku do Bohumína zdokumentoval autor v Kojetíně.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
21.10.2002
Místo:
Praha hl.n.
"Padesáté eso" se připravovalo v Praze hlavním nádraží na svůj další vlak. Časy, kdy tento stroj sloužil v rychlíkové vozbě dávno skončily. Od 1. 12. 2007 vozí pouze nákladní vlaky.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
10.06.2004
Místo:
DPOV Přerov
Kabina z 363.050-6 v DPOV Přerov je pozůstatkem po nehodě u Vyškova, kdy na vjíždějící rychlík narazil ujetý nákladní vůz.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.01.2005
Místo:
DPOV Přerov
V přerovském DPOV se pilně pracuje na zprovoznění "esa" 363.050-6, které mělo nehodu 9.12.2003, kdy přijíždělo s rychlíkem do Vyškova a ještě před vjezdem do stanice na něho narazil ujetý nákladní vůz.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.04.2008
Místo:
DPOV Přerov
"Eso" 363.050-6 se slunilo po provedené opravě v DPOV Přerov. Po vzniku společnosti ČD Cargo byla tato lok. přidělena pod SOKV Ústí nad Labem.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
24.10.2013
Místo:
Svojkovice
Vzhledově udržovaná lokomotiva 363.050-6 prováží zpožděnou "českotřebovskou směsku" - vlak Pn 63710 s 27 vozy a postrkem, kterého se z Berouna nezvykle až do Plzně ujmula lokomotiva 363.014-2. Ta si z Plzně ihned převzala vyrovnávkový vlak a vracela se zpátky směr Beroun.
Autor:
Tonda Šavel
Datum:
27.10.2013
Místo:
Přelouč
"Padesátka" 363.050-6 s uceleným kontejnerovým vlakem u Přelouče.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
05.11.2015
Místo:
DPOV Přerov
Ostravské "eso" 363.050-6 bylo jedním z posledních "cargoes", které mělo ještě modrý nátěr s krémovým pruhem okolo skříně a jak je ze snímku z DPOV Přerov patrno, tak 5.11.2015 již byly udělány přípravy na nový firemní lak.