363 126-4


Tato galerie byla zobrazena: 1764×.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1989
Místo: Plzeň hl.n.

Zajímavě kosmeticky doladěná lokomotiva 363.126-4 posunuje na svůj další vlak v Plzni v hlavním nádraží naproti "POLu". Zkratka POL znamená provozní ošetření lokomotiv.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Stále ještě zánovní "eso" 363.126-4 z předposlední výrobní série je zachycené při objíždění soupravy na hlavním nádraží v Praze. Za lokomotivou jsou patrné prostory depa včetně budovy výtopny, které bylo o pár let později depo zbořeno v rámci přestavby a rozšíření kolejiště. Na jeho místě dnes stojí nová provozní budova.

Autor: Petr Zgut
Datum: 02.05.2007
Místo: Ostrava-Svinov

Dopolední rychlík číslo 733 z Brna hl.n. do stanice Bohumín byl zvěčněn při vjezdu do stanice Ostrava Svinov. Předvedlo se na něm "eso" 363.126-4.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 11.10.2008
Místo: Cerhovice

V současné době již zrekonstruovanýmí úsekem Hořovice-Cerhovice projížděl vlak R 758 z Prahy do Chebu. Jak místo, tak "eso" 363.126-4, táhnoucí tento vlak, jsou už jiné.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.02.2011
Místo: Želénky

Čtvrtá výrobní série lokomotiv řady 363 byla ČSD přebírána ve Škodě Plzeň během první poloviny roku 1988. O celkem pětašedesát lokomotiv se podělila depa Bratislava (č.088 až 107, 133 až 147), České Budějovice (085, 086, 108 až 117, 125 až 132, Praha střed (118 až 124) a Plzeň (083, 084, 087). Jedna z těch původně českobudějovických, 363.126-4, byla s vlakem R 610 "Karlex" zachycena nedaleko severočeských Želének 23. února 2011.