Autor: Zdeněk Nantl

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.04.1974
Místo: Nymburk

Zánovní pražská lokomotiva E469.3012 vyčkávala v Nymburku na další nasazení.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.04.1974
Místo: Hrubá Voda

T478.1040 zdravila "slavné májové dny" s osobním vlakem v Hrubé Vodě.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.04.1974
Místo: Česká Lípa

Pekná snímka rušňa T211.0672 vznikla na vlečke v České Lípě.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.06.1974
Místo: Červenka

Při strojní jízdě byla v Července zvěčněna šumperská "berta" T478.2067, která za své domácí depo zdravila 30. výročí SNP.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 05.08.1974
Místo: Kutná Hora hl.n.

Nevkusné jednotné nátěry se nevyhnuly ani "rychlým laminátkám", jedna z nich, S499.1017, byla vyfocena v Kutné Hoře.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 15.08.1974
Místo: Hlubočky

Do stanice Hlubočky brzdí lokomotiva 477.033 se svým osobním vlakem. Patřila k několika mála strojům, které neprošly rekonstrukcí dosazením předních van. Jako 476.133 byla dodána z ČKD do depa Brno a přes Bohumín a Valašské Meziříčí dosloužila v depu Krnov již jako 477.033. Toto depo bylo v posledních letech známé provozem hezky udržovaných "Papoušků". Krnovským depem byly lokomotivy řady 477.0 nasazovány do čela osobních vlaků přes Opavu-východ do Ostravy a na sklonově velmi náročné trati přes Milotice n. Opavou, Bruntál a Hlubočky do Olomouce. Tato trať se vyznačovala a stále vyznačuje svou zrádností, ale i nefalšovanou krásou typickou pro horské tratě. 477.033 byla zrušena 20. 10. 1975. Zlikvidována byla v Polance nad Odrou.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 20.08.1974
Místo: Kolín

V kolínské stanici posunoval "velký hektor" T458.1155 a nesl na sobě stále tovární lak.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 23.08.1974
Místo: Obrataň

Ve stanici Obrataň byla během posunu zachycena pátá lokomotiva první série. Do stavu lokomotivního depa Veselí nad Lužnicí, strojové stanice Jindřichův Hradec, byla přidělena od výrobce v březnu 1955 a 18. 3. téhož roku vykonala TBZ. Na rozdíl od prvních čtyř lokomotiv se ji podařilo přečkat dobu rušení a dožila se i založení firmy Jindřichohradeckých místních drah. V dubnu roku 2001 byla z provozu odstavena a až v roce 2006 se znovu rozjela vlastní silou. Na rozdíl od předchozích let je však provozována s novým spalovacím motorem LIAZ M 1.2C 640 S. Lokomotiva tak po vzoru jiných rekontruovaných strojů dostala i nový řídící systém a trakční alternátor SIEMENS 1FC2 284-4, který nadále pohání čtyři původní trakční motory TM35

strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 poslední
Top