Autor: Vladimír Procházka

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

Na přerovské pravé přednádraží přijíždí "uhelný vlak" v jehož čele je místní "eso" ES499.1024.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

Posun u pošty v Přerově obstarávala i "žehlička" E458.0048, která tam byla nasazena na 1. posun.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

Do Přerova přijíždí od Olomouce" bumlák" v jehož čele brumlá "čmelák" T669.1138. Dle antény byl již tehdy vybaven radiostanicí.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

U přerovského stavědla 4 posunuje "bobina" E499.0070.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

Odpolední osobní vlak z Přerova odváží veselská "cecula" T478.1222.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

"Sergej" T679.1337 projíždí s nákladním vlakem přerovským osobním nádražím.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 00.09.1991
Místo: Přerov

V září roku 1991 se oslavovalo 150 let Severní dráhy císaře Ferdinanda a mezi parními lokomotivami se ukázala i jedna drážní novinka v podobě "krakena" 470.004-3, který zde byl na ukázku jen s jedním vloženým vozem.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 00.09.1991
Místo: Přerov

Přerovské "eso" 363.036-5 čeká v domovské stanici - Přerově na odjezd s osobním vlakem ku Břeclavi.