Autor: Václav Vyskočil

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 22.01.1991
Místo: Česká Lípa hl.n.

V domovské České Lípě byl na kraji roku 1991 vyfocen "brejlovec" 753.346-6, který byl nedlouho poté přistaven do ŽOS Zvolen k rekonstukci na řadu 750.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 25.02.1993
Místo: Praha-Vysočany

Stroj 753.010-8 s vlakem Os 9511 ve stanici Praha-Vysočany. Vedle stojí motorový vůz 810.352.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 27.04.1993
Místo: Praha-Vysočany

Turnovský "sergej" 781.585-5 byl dne 27.4.1993 nasazen do čela osobního vlaku Os 9508 jako náhrada za turnusového "brejlovce" řady 753. Na snímku vyčkává na odjezd ze stanice Praha-Vysočany.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 27.05.1993
Místo: Turnov

V Turnově byl nachystán k odjezdu osobní vlak 9519, který měl v čele "kredence" 830.065-9.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 28.05.1993
Místo: Praha-Vysočany

Z Prahy-Vysočan odjížděl dne 28.5.1993 spěšný vlak 1944, který měl na postrku řazen i motorový vůz 830.100-4, tou dobou patřící pod libeňské depo.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 30.05.1993
Místo: Praha-Vysočany

V Praze-Vysočanech byl dne 30.5.1993 pořízen pěkný snímek "dvaašedesátky" 830.122-8.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 11.06.1993
Místo: Praha-Vysočany

Na postrku spěšného vlaku 1946 zdatně pomáhá při odjezdu ze stanice Praha-Vysočany motorový vůz 853.001-6, který byl tou dobou po dílenské opravě a v novém laku.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 09.07.1993
Místo: Praha-Masarykovo n.

Libeňský "čmelák" 770.068-5 přitáhl na Masarykovo nádraží soupravový vlak z nedalekého nádraží v Bubnech.