Autor: Václav Šafář

Autor: Václav Šafář
Datum: 04.04.1992
Místo: Suchdol nad Odrou

V suchdolské strojovce čeká na další nasazení na manipulačních vlacích lokomotiva T466.2293, na které byly stále původní cedule a to i přesto, že byla již 4 roky po úředním přeznačení.

Autor: Václav Šafář
Datum: 24.06.1994
Místo: Plzeň hl.n.

742.632-3 (ex T466.2413) bola zachytená na hlavním nádraží v Plzni.

Autor: Václav Šafář
Datum: 18.08.1994
Místo: Depo Děčín

Na pracovišti v Děčíně stála odstavená lokomotiva 753.001-7.

Autor: Václav Šafář
Datum: 23.08.1994
Místo: Depo Děčín

Vyřazený "kredenc" 830.101-2 čeká na děčínském pracovišti na své rozložení a následnou likvidaci.

Autor: Václav Šafář
Datum: 18.02.1995
Místo: Most

Udržovaný turnusový motorový vůz 810.314-5 odjíždí ze stanice Most.

Autor: Václav Šafář
Datum: 05.03.1995
Místo: Most

Devadesátá léta na Mostecku byla klasickou ukázkou unifikovaných nátěrů na strojích řady 121 a 141. Jedna z nich, lokomotiva 141.021-6, se předváděla ve stanici Most v čele osobního vlaku.

Autor: Václav Šafář
Datum: 08.04.1995
Místo: Děčín hl.n.

Ve stanici Děčín došlo k již neopakovatelnému setkání bobin čísel 043 + 035 + 040.

Autor: Václav Šafář
Datum: 12.08.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí

"Na kopci" v depu ve Valašském Meziříčí byla odstavena místní lokomotiva 742.046-6.