Autor: Václav Rubeš
Autor: Václav Rubeš
Datum: 17.09.1993
Místo: Žilina
Ve stanici Žilina zahájila posun "gorila" 350.017-0.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 26.06.1994
Místo: Trebišov
"Bobina" 140.074-6 těsně před odjezdem ze stanice Trebišov.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 17.10.1994
Místo: Nymburk
"Sergej" 781.518-6 byl v Nymburku zastižen s nákladním vlakem. Lokomotivu čekal už jen jeden provozní rok u ČD, následně byl zakonzerován v Sokolově, kde se dočkal lepších časů, byl opraven a prodán do Německa.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 16.11.1994
Místo: Praha hl.n.
Jedna klasická momentka s lokomotivou 150.002-4 z pražského hlavního nádraží z první poloviny devadesátých let.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 03.01.1995
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště
Veselská "cecula" 751.002-7 byla dříve často nasazována i do nákladní dopravy, na snímku je zobrazena v roli staničního posunu ve Starém Městě u Uherského Hradiště.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 15.10.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Lokomotivy řady 464.2 byly posledními parními lokomotivami vyvíjenými u nás. Uvažovala se o jejich výrobě v polských lokomotivkách, ale z výroby sešlo a tak obě lokomotivy byly jen torzem zamýšlené řady. Byly přiděleny do výtopen Smíchov (464.201) a Jihlava (464.202).Na konci padesátých let přešla lokomotiva 464.201 do Jihlavy kde obě jezdily s rychlíky. Později byly převedeny do Brna, odkud vozily osobní vlaky do Svitav, České Třebové či Havlíčkova Brodu. Naposledy byly umístěny v Olomouci kde jezdily s rychlíky okruhem přes Krnov, Glucholazy, Ramzové sedlo, Šumperk do Olomouce. Autor zdokumentoval stroj 464.202 ve Valašském Meziříčí.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 00.00.1996
Místo: Česká Kamenice
Ze stanice Česká Kamenice se rozjíždí s osobním vlakem "brejlovec" 750.282-6.
Autor: Václav Rubeš
Datum: 21.04.1996
Místo: Týniště nad Orlicí
V Týništi nad Orlicí zastavila s rychlíkem vzhledově velmi pěkná hradecká "čtverka" 754.068-5.