Autor: Tomáš Paška

Autor: Tomáš Paška
Datum: 19.05.2004
Místo: Veřovice

Lokomotiva 740.503-8 patřící ostravské firmě Slezskomoravská dráha (SMD) odjíždí ze stanice Veřovice. Jedná se o jeden z nejstarších strojů později velmi početné rodiny příbuzných řad T448.0, T466.2 a T466.3 (740-743).

Autor: Tomáš Paška
Datum: 11.06.2004
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Dne 11.6.2004 byla na lokomotivě 754.016-4 dokončena poslední prohlídka MM u této lokomotivní řady ve Veselí nad Moravou, větší údržba se následně prováděla v depu Brno-Maloměřice a u několika strojů dokonce i v Otrokovicích. Při této příležitosti vznikla hodnotná pamětní fotografie dílenských zaměstnanců na točně tamního depa.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 23.07.2004
Místo: Hájek

Dvojče "bardotek" 751.092-8 + 751.161 s postrkem 749.081 bylo zvěčněno v závěrečném stoupání na Hájek.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 23.07.2004
Místo: Perštejn

Do stanice Perštejn před malou chvílí vjel rychlík R 440 "Vsacan", v jehož čele se představila "berta" 749.140-4.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 07.10.2004
Místo: Nemotice

Na podzim roku 2004 zářil stroj 742.103-5 novými barvami. Na začátku října byl zachycen v čele manipulačního vlaku odjíždějícího ze stanice Nemotice.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 24.10.2004
Místo: Hodkovice nad Mohelkou

Tandem strojů 753.278+753.352, zachycený s nákladním vlakem mezi stanicemi Hodkovice nad Mohelkou a Sedlejovice.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 24.11.2004
Místo: Mníšek u Liberce

Dvojče brejlovců 753.278+753.344, s vlakem Rn 44209, zachycený mezi stanicemi Mníšek u Liberce a Krásná Studánka.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 25.01.2005
Místo: Ostrov nad Ohří

V zimě 2005 se elektrizace tratě z Karlových Varů do Kadaně rychle blížila do finále, sníh na snímku zakrývá opravenou trať i betonové patky připravené na montáž sloupů trakčního vedení. Tehdy se zdálo, že jeden z nejstarších dosud provozních brejlovců už pomalu najíždí své poslední kilometry, ale tentokrát bylo vše jinak - nakonec se první stroj první série řady T478.3 vyrobený už v roce 1971 dočkal dílenské opravy a i nadále je k vidění v čele vlaků.