Autor: Tomáš Hubálek

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 10.05.2006
Místo: Nymburk hl.n.

První zástupce jednotek označených jako řada 452.001-1 při obratu ve stanici Nymburk hl.n. 

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 25.05.2006
Místo: Plzeň-Křimice

Optimalizace tratě z Plzně do Chebu se účastnila také lokomotiva 720.509-9. V květnu 2006 pomáhala při rekonstrukci stanice Plzeň-Křimice.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 02.06.2006
Místo: Nymburk hl.n.

Ve stanici Nymburk hl.n. autor zdokumentoval nejpovedenější reklamu ČEZ, kterou vozila první "krysa" 151.001-5.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 11.06.2006
Místo: Nymburk hl.n.

Po stažení lokomotiv řady 141 z vozby vlaků osobní přepravy, byly lokomotivy nasazovány do čela nákladních vlaků vedle uhelných lokomotiv řad 121, 122 a 123. Na snímku projíždí "bobina" v čele vlaku loženým ostravským koksem stanicí Nymburk hl.n.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 11.06.2006
Místo: Nymburk hl.n.

Vedle čekající "osobákové bobiny" 141.009-1 s uceleným nákladním vlakem zastavila v Nymburku její "nákladní kolegyně" 121.019-4

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 12.07.2006
Místo: Nymburk hl.n.

Opravená "prototypová ponorka", nezamenitelná svým žlutým nátěrem, je autorem zdokumentována ve stanici Nymburk hl.n.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 31.07.2006
Místo: Nymburk seř.n.

"Rosnička" 710.673-5 byla autorem zaznamenána v Nymburku seř.n.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 14.08.2007
Místo: Nymburk hl.n.

Ve stanici Nymburk hl.n. se objevila dvojice zajímavě nabarvených brejlovců 750.199-2 + 750.059-8. Lokomotivy byly původně u národního dopravce na Slovensku, později odprodány ke společnosti Viamont Cargo, to bylo později také prodáno, společnost OKDD v roce 2010 přejmenovaná na AWT je provozuje stále.