Autor: Tomáš Hubálek
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 13.03.1999
Místo: Kolín
Ryze nákladní "šestikola" se dostaly občas i jako náhrada do čela osobních vlaků. Na snímku je zobrazeno jedno z těchto nasazení v podobě lokomotivy 181.014-2 chystající se na odjezd z Kolína.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 14.05.2002
Místo: Stochov
Lokomotiva 753.197-3 už patřící firmě Šauer stojí ve stanici Stochov.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 18.05.2002
Místo: Nymburk seř.n.
Na "ranžíru" v Nymburku byla s nákladním vlakem zachycena lokomotiva 121.006-1.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 24.05.2002
Místo: Nymburk hl.n.
Na čele konvoje historických vozidel zastavila olomoucká "bobina" 140.094-4 ve stanici Nmburk hl.n.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 24.05.2002
Místo: Nymburk hl.n.
První prototyp, označený jako T475.1501, byl vyroben roku 1970. Po ukončení různých provozních zkoušek, byl předán do automobilky Škoda v Mladé Boleslavi. Tam je provozní dodnes. Autor zastihl lokomotivu, značenou již jako 744.501-8 ve stanici Nymburk hl.n.
Více se o této řadě můžete dočíst u kolegů na stránkách www.prototypy.cz
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 27.05.2002
Místo: Lysá nad Labem
Nymburská "ponorka" 730.008-0 vypomáhá při napěťové výluce ve stanici Lysá nad Labem.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 27.05.2002
Místo: Lysá nad Labem
27. května 2002 v 15:30 hod. došlo na kostomlatském zhlaví žst. Lysá nad Labem k najetí posunující elektrické motorové jednotky 452.019 + 452.020 do vlakové cesty rychlíku čísla 756 a následnému střetnutí. Došlo k vykolejení přední části jednotky a dvou vozů rychlíku 756. Pravděpodobnou příčinou nehody je nerespektování návěsti „Posun zakázán“ strojvedoucím posunující jednotky. Omezený provoz vlaků přes kostomlatské zhlaví byl obnoven již v 15:45. Na snímku pořízeném nedlouho po nehodě je převrácená přední část elektrické jednotky.
Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 27.05.2002
Místo: Lysá nad Labem
Čelo "žabotlamu" 452.019-3 po nehodě v Lysé nad Labem.