Autor: sbírka: Jan Novotný

Autor: sbírka: Jan Novotný
Datum: 00.00.1943
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V prosinci 1922 byla vyrobena lokomotiva 354.103 a přiřazena do výtopny Praha - Denisovo n., které 16. dubna 1932 vystřídala za výtopnu Praha - Masarykovo. V průběhu války, v roce 1940, se přesouvá do Přerova, ale už o dva roky později do Valašského Meziříčí, kde byla zachycena na hranicích místní výtopny.

Po válce se jejím domovem stala Ostrava. Objevuje se pak na tři roky v Šumperku, následně ve Valašské Meziříčí a v roce 1961 opět v Ostravě, kde byla 30. března 1965 zrušena.

Autor: sbírka: Jan Novotný
Datum: 1. pol. 60. let
Místo: Česká Třebová

Zánovní lokomotiva E469.I18 je na pěkném snímku ze šedesátých let zastižena v České Třebové.

Autor: sbírka: Jan Novotný
Datum: 80. léta
Místo: Valašské Meziříčí

Snímek z 80. let znázorňuje umístění parní lokomotivy 314.303 na pomníku vedle budovy nádraží ve Valašském Meziříčí. Osud k ní byl milostivý, v roce 2009 byla zprovozněna a dnes patří mezi nejstarší provozní parní lokomotivy v Československu.

Autor: sbírka: Jan Novotný
Datum: Přelom 60. a 70. let
Místo: Valašské Meziříčí

Lokomotiva T444.140 byla vyfocena po mimořádné události, kdy během nasazení na staničním posunu ve Valašském Meziříčí nedobrzdila před zarážedlem výtažné koleje a skončila takřka nad traťovou kolejí z Hulína.

Autor: sbírka: Jan Novotný
Datum: 21.02.1976
Místo: ČKD Praha

Na vlečkovém kolejišti ČKD Praha byl odstaven stroj T448.0527, který měl před provedením TBZ (24.3.1976) a následně byl dodán na vlečku ŠKODA Plzeň.

1