Autor: sbírka: Aleš Krška

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.09.1963
Místo: Brno BVV

V roce 1963 byla v Brně prezentována nová lokomotiva T444.101. Vyrobena byla v TSM Martin a hlavním rozdílem oproti předchozí řadě T444.0 bylo především dodání parního generátoru PG 500.

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 80.léta
Místo: Bruntál

Krnovská "trojka" T478.3316 opatrně přejíždí s osobním vlakem přes opravovaný most v Bruntálu.

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 60.léta
Místo: Hulín

Hulínem projížděl s nákladním vlakem "štokr" 556.0184. Stanice je plná nákladních vozů, na skladišti není místa nazbyt a staničnímu posunu vévodila lok.ř. 434.2, na kroměřížském peróně čekala M131.1 na své cestující. Tehdy běžný obrázek, dnes historický skvost.

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 18.09.1982
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Dne 18.září 1982 se konaly oslavy 100 let trati z Hulína do Bystřice pod Hostýnem, hlavní hvězdou akce byla parní lokomotiva 423.041 z LD Ostrava.

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1987
Místo: Depo Prešov

Detailní pohled na poškozenou kabinu 1.stanoviště T478.2050, která měla nehodu v žst. Kapušany pri Prešově.

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 24.04.1994
Místo: Bohumín

Jednou z pomerne početnej skupinky rušňov radu 710 v LD Bohumín bola aj "rosnička" 710.086-0. Hoci v polovici 90.rokov už prevádzka týchto trojnápravových rušňov u ČD pomaly končila, táto mašinka ešte bola presunutá do Hradce Králové, kde istú dobu slúžila na miestnych zálohách. Fotografia ju však zachytila ešte počas služby v Slezsku v apríli roku 1994.

1