Autor: Petr Tausig

Autor: Petr Tausig
Datum: 16.09.1993
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

V devadesátých letech běžný obrázek na mladoboleslavském hlavním nádráží, kdy zde docházelo k setkání i několika lokomotiv řady 735 a to nejen místních, tak i turnovských a českolipských. Jejich výkony byly rozmanité. Prováděly jak obsluhu manipulačních vlaků na okolních tratích, přetahy do škodovky, ale i vozbu průběžných nákladních vlaků. Časté byly i záskoky v osobní dopravě, zejména za porouchané motorové vozy. na snímku došlo k setkání "fujar" 735.087-9 a 735.212-3.

Autor: Petr Tausig
Datum: 17.10.1994
Místo: Depo Turnov

V turnovském depu byl zvěčněn "pilštyk" 735.075-4. Podle stavu kabiny byl příčinou odstavení zřejmě požár. Lokomotiva pak byla použita k rekonstrukci na stroj 714.020-5.

Autor: Petr Tausig
Datum: 22.04.1995
Místo: Náchod

Na přípřeži osobního vlaku č.5157 byl v Náchodě zvěčněn stroj 735.152-1.

Autor: Petr Tausig
Datum: 22.04.1995
Místo: Česká Skalice

Dokumentační snímek z České Skalice ukazuje vzhled stroje 753.279-9 v polovině 90. let.

Autor: Petr Tausig
Datum: 01.07.1995
Místo: Depo Turnov

K pěknému setkání došlo v turnovském depu, kdy vedle sebe stanuly vzorně udržované stroje 735.285-9 a 735.057-2.

Autor: Petr Tausig
Datum: 15.02.1996
Místo: Příšovice

V Příšovicích byl zachycen lokomotivní vlak ve složení 714.005-6 a 753.069-4.

Autor: Petr Tausig
Datum: 09.05.1996
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Lokomotiva 753.069-4 byla vyfotografovaná ve stanici Mladá Boleslav hl.n. v čele prázdných autovozů pro nakládku nových škodovek.

Autor: Petr Tausig
Datum: 04.10.1996
Místo: Mladá Boleslav město

Na tehdy ještě nerekonstruovaném nádraží Mladá Boleslav město, odkud odbočuje vlečka do podniku Škoda Auto a.s., posunovala místní "fujara" 735.029-1.