Autor: Petr Štefek

Autor: Petr Štefek
Datum: 09.05.2004
Místo: Ostrava-Svinov

Vlak vezoucí z Polska do Itálie automobily Fiat byl zachycen krátce po opuštění stanice Ostrava-Svinov, v čele vlaku se nachází stroj 363.020-9.

Autor: Petr Štefek
Datum: 18.07.2004
Místo: Ostrava hl.n.

Ve stanici Ostrava hlavní nádraží byl zachycen stroj 363.004-3 v čele vlaku NEx 46756 Tychy - Piedimonte-Villa SL.

Autor: Petr Štefek
Datum: 18.07.2004
Místo: Ostrava hl.n.

Do dnešních dnů se zachoval jediný relační vlak, který přes území České republiky spojuje seřaďovací nádraží v Polsku a Rakousku: Zabrzeg Czarnolesie a Wien ZVbf. Na fotografii je tento vlak s označením Pn 44004 zachycen v úseku Ostrava hl. n. - Ostrava-Svinov s lokomotivou 363.030-8.

Autor: Petr Štefek
Datum: 03.04.2005
Místo: Dlouhá Třebová

Po přeložce mezi Dlouhou Třebovou a odbočkou Parník jede vlak Pn 66301 Most nové nádraží - Třinec vedený strojem 163.014-4.

Autor: Petr Štefek
Datum: 03.04.2005
Místo: Dlouhá Třebová

Lokomotiva 163.040-9 projíždí úsekem Dlouhá Třebová - Odb. Parnik v čele vlaku Rn 58341 relace České Budějovice seřaďovací nádraží - Česká Třebové vjezdová skupina.

Autor: Petr Štefek
Datum: 29.05.2005
Místo: Ostrava hl.n.

Stanici Ostrava hlavní nádraží opouští nákladní vlak vedený strojem 363.013-4.

Autor: Petr Štefek
Datum: 29.05.2005
Místo: Ostrava hl.n.

Výchozí stanici Ostrava hlavní nádraží opouští vlak Pn 60114 do Přerova pravého přednádraží v čele s lokomotivou 163.018-5.

Autor: Petr Štefek
Datum: 29.05.2005
Místo: Ostrava-Kunčice

Před vjezdovým návěstidlem stanice Ostrava-Kunčice byl zvěčněn stroj 163.241-3 v čele vlaku Pn 60003 Ostrava hlavní nádraží - Ostrava-Bartovice.