Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 06.08.2009
Místo: Česká Lípa hl.n.

Provozem sešlá a opotřebovaná "ponorka" 730.005-6 vyčkávala ve stanici Česká Lípa na další práci.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.08.2009
Místo: Česká Lípa hl.n.

Poklidné odpoledne na českolipském hlavním nádraží narušil jen průjezd štěrkového vlaku s lokkomotivami 740.721-6,které na postrku pomáhala 740.692-9.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.09.2009
Místo: Česká Lípa hl.n.

Jednou z mnoha "osmsetdesítek" vyzdobených reklamním předvolebním nátěrem propagujícím stranu ČSSD byla i děčínská 810.165-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.09.2009
Místo: Děčín hl.n.

Po viaduktu přes řeky Labe a Ploučnice odjíždí děčínského hlavního nádraží rychlík do Liberce.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.09.2009
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Děčínská 742.035-9 odjíždí z Benešova nad Ploučnicí s osobním vlakem do Rumburku.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.09.2009
Místo: Lužná u Rakovníka

Ve stanici Lužná u Rakovníka byla zachycena první vyrobená sériová Regionova 814.001/914.001.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.09.2009
Místo: Česká Lípa hl.n.

V rolích tradičních náhrad za motorové vozy byly zachyceny na českolipském nádraží 742.115-9 s osobním vlakem do Liberce a 742.290-0 s osobním vlakem směr Lovosice.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.09.2009
Místo: Česká Lípa hl.n.

Zatímco liberecký "kocour" 742.115-9 už je delší dobu v čele svého osobního vlaku do své domoviny, náhrada v podobě stroje 742.290-0 teprve najíždí na dva přípojné vozy řady 010 a bude čekat na odjezd směr Lovosice.