Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 29.12.2001
Místo: Jedlová

Na přelomu roku 2001 probíhala v Lužických horách pravá zimní atmosféra. Osobní vlak č.6027 vedený motorovým vzem 810.276-6  byl připraven probíjet se sněhovými závějemi zpět do České Lípy.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.12.2001
Místo: Chomutov

Při posunu do depa v Chomutově byl zachycen "překopaný" pilštyk nesoucí označení 714.002-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 30.12.2001
Místo: Jedlová

Pravé sněhové nadílky se na konci roku 2001 dočkali ve stanici Jedlová. Motorový vůz 810.302-0 s osobním vlakem Os 6027 během cesty do České Lípy doslova bojuje s návaly sněhu v kolejišti.

Autor: Petr Malý
Datum: 30.12.2001
Místo: Česká Lípa střelnice

Osobní vlak 6027 z Jedlové odjíždí ze zastávky Česká Lípa střelnice. 

Autor: Petr Malý
Datum: 30.12.2001
Místo: Jedlová

Mezi sněhovými bariérami na Jedlové stál Os 6027 do České Lípy. Pro lepší zvládnutí sněhové kalamity byl českolipský "brejlovec" 750.176-0 použit na přípřež osobního vlaku, aby se pak obratem vrátil zpět.

Autor: Petr Malý
Datum: 30.12.2001
Místo: Jedlová

Z Rumburku do Děčína se vydal osobní vlak Os 2665, tvořený motorovým vozem 830.191-3, který si ve stanici Jedlová proráží cestu hustou sněhovou nadílkou.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.01.2002
Místo: Depo Meziměstí

V depu Meziměstí byly na další výkony připraveny domácí stroje 749.013-9 a 750.292-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.01.2002
Místo: Depo Meziměstí

I v depu Meziměstí působilo po roce 2000 několik strojů řady 750. Pěkná "nulka" 750.292-5 postávala v prostorách místního depa.