Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 14.07.2004
Místo: Sokolov

Píše se rok 2004, osobní vlaky a rychlíky jsou na Sokolovsku ještě plně v režii plecháčů.Vyjímkou nebyl ani osobní vlak 7047 z Chebu do Karlových Varů,který se chystal na odjezd s 242.237-6 v čele.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.07.2004
Místo: Sokolov

Ve stanici Sokolov postával vlečkový čmelák 770.530-4 společnosti Sokolovská uhelná.

Autor: Petr Malý
Datum: 15.08.2004
Místo: Rynoltice

Na nejnáročnějším stoupání tratě z České Lípy do Liberce, tedy mezi stanicemi Rynoltice a Křižany, rozjíždí ze čtyřicítky přes stanici Rynoltice lokomotiva 750.410-3 ranní R 697 PLOUČNICE z Chomutova do Liberce.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha hl.n.

V čele legendárního rychlíku č.441 VSACAN, jezdícího z Chebu do Žiliny, byla z Prahy hl.n 150.025-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha-Vršovice

Během odpočinku mezi vlaky čekala místní 162.012-9 v čele patráků v Praze-Vršovicích.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha-Vršovice

Vršovický "rychlý peršing" 162.013-7 čekal na další výkon ve své domovské stanici.

Autor: Petr Malý
Datum: 01.09.2004
Místo: Depo Děčín

V dobré společnosti strojů 749.249-9 753.192-4 postával na pracovišti v Děčíně také stroj 750.287-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 01.09.2004
Místo: Děčín hlavní nádraží-západ

Kolona provozních strojů 122.027-6, 122.026-8, 122.047-4, 141.014-1 a 122.025-0 vyčkává na děčínském západním nádraží na své další výkony.