Autor:
Petr Malý
Datum:
20.08.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Jeden z mnoha "povodňových odklonů" stál na českolipském hlavním nádraží se stroji 742.217-0+750.176-0.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.08.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V době povodňových odklonů v roce 2002 byly v České Lípě prováděny přepřahy z nymburských a boleslavských lokkomotiv na stroje děčínské. Jeden takový je na snímku, kdy v čele nákladního vlaku dojde ke střídání nymburské "nulky" 750.395-6 na děčínskou 750.410-3.
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.08.2002
Místo:
Okna
750.209-9 s "povodňovým odklonem" právě projel žst.Okna.V čele odklonových vlaků mířících přes Českou Lípu a PPS Rumburk/Ebersbach bylo možno vídat jak domácí brejlovce a kocoury dep Nymburk,Mladá Boleslav,Česká Lípa,Děčín nebo Rumburk tak i některé lokomotivy zapůjčené právě pro zmíněnou vozbu.
Autor:
Petr Malý
Datum:
26.08.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
S vlakem loženým českými Škodovkami, se v České Lípě hl.n. chystala na odjezd lokomotiva 750.335-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.08.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Z České Lípy odjíždí jeden z mnoha povodňových odklonových vlaků vedených z Děčína přes Českou Lípu a dále směrem na Nymburk. Většina vlaků, které nemohly jezdit z/do Děčína podel řeky Labe byla vedena nejčastěji motorovými lokomotivami řad 742,750 a 753 dep Děčín, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Turnov a Nymburk. Vlaky z mladoboleslavské automobilky Škoda, i některé další, byly trasovány z České Lípy dále směrem k PPS Rumburk/Ebersbach.