Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2014
Místo:
Pardubice hl.n.
V Pardubicích postává lokomotiva 730.635-0 společnosti IDS Cargo a vyčkává připravena na další svůj výkon.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Humenné mesto
Manipulační vlak z Medzilaborců s humenskou 752.018-2 byl zachycen na souběhu tratí právě od Medzilaborců a Stakčína.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Medzilaborce
V době odklonů přes Lupkowský průsmyk bylo nutno,u některých nákladních vlaků směrem do polského vnitrozemí,zkracovat některé soupravy na příslušný normativ.Jeden takový posun a dočasné odstavování vozů "do kopřiv" měla ten den na starost 751.113-2.Po odstavení několika vozů pokračoval nákladní vlak v čele s 752.045-5 a zmíněnou 751.113-2 na postrku do polského Lupkowa.Obě zmíněné lokomotivy byly dočasně zapůjčeny z Hanisky pri Košiciach.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Medzilaborce
Při posunu v Medzilaborcích byla zvěčněna, pěknou provozní patinou opatrěná, "ceckaňa" 751.113-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Medzilaborce
Kolem odjezdového mechanického návěstidla v Medzilaborcích odjíždí odklonový vlak do polské stanice Łupków. Na postrku vypomáhal, za patřičného zvukového doprovodu a pod dohledem početné místní menšiny, stroj 751.113-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
30.05.2014
Místo:
Sukov
Netradiční složení "manipuláku" do Medzilaborců, ve kterém byly řazeny polské "wapky", bylo zapříčiněno vozbou odklonových vlaků přes Lupkowský průsmyk. Z Medzilaborců byly vypravovány většinou dva vlaky do polského Lupkówa, v jejichž čele byly lokomotivy řad 751 a 752.