Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 22.05.2014
Místo: Pardubice hl.n.

V Pardubicích postává lokomotiva 730.635-0 společnosti IDS Cargo a vyčkává připravena na další svůj výkon.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.05.2014
Místo: Humenné mesto

Manipulační vlak z Medzilaborců s humenskou 752.018-2 byl zachycen na souběhu tratí právě od Medzilaborců a Stakčína.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.05.2014
Místo: Košice

Odstavenou "čtyřku" zachytil autor ve stanici Košice, čekající na další výkon v osobní dopravě.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.05.2014
Místo: Košice

Mezi výkony postávala jednotka 460.041-7+460.042-5 dne 29.5.2014 v Košicích.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.05.2014
Místo: Medzilaborce

V době odklonů přes Lupkowský průsmyk bylo nutno,u některých nákladních vlaků směrem do polského vnitrozemí,zkracovat některé soupravy na příslušný normativ.Jeden takový posun a dočasné odstavování vozů "do kopřiv" měla ten den na starost 751.113-2.Po odstavení několika vozů pokračoval nákladní vlak v čele s 752.045-5 a zmíněnou 751.113-2 na postrku do polského Lupkowa.Obě zmíněné lokomotivy byly dočasně zapůjčeny z Hanisky pri Košiciach.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.05.2014
Místo: Medzilaborce

Při posunu v Medzilaborcích byla zvěčněna, pěknou provozní patinou opatrěná, "ceckaňa" 751.113-2.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.05.2014
Místo: Medzilaborce

Kolem odjezdového mechanického návěstidla v Medzilaborcích odjíždí odklonový vlak do polské stanice Łupków. Na postrku vypomáhal, za patřičného zvukového doprovodu a pod dohledem početné místní menšiny, stroj 751.113-2.

Autor: Petr Malý
Datum: 30.05.2014
Místo: Sukov

Netradiční složení "manipuláku" do Medzilaborců, ve kterém byly řazeny polské "wapky", bylo zapříčiněno vozbou odklonových vlaků přes Lupkowský průsmyk. Z Medzilaborců byly vypravovány většinou dva vlaky do polského Lupkówa, v jejichž čele byly lokomotivy řad 751 a 752.