Autor: Pavel Stejskal

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 00.00.1965
Místo: Česká Třebová

Prakticky nový šestinápravový stroj E669.1136 byl zachycen autorem v období třetí pětiletky, která mimo jiné zahrnovala budování sídlišť našich pracujících, především však další rozvoj průmyslu. Jen výroba v chemických závodech stoupla o 78%! Nové lokomotivy řady 181 se tak velice hodily pro zesilující nákladní dopravu z našich průmyslových oblastí. Snímek byl pořízen ve stanici Česká Třebová. 

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 12.04.1982
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Odstavené lokomotivy E479.0006 a E479.0004 v tehdejším depu Praha-střed. Lokomotivy čekaly na své nasazení na spěšninové rakety, které tehdy turnusově vozily.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 08.12.1982
Místo: Hradec Králové hl.n.

Vlak Rn 51510 v Hradci Králové, zadní část vlaku se řadí u rampy. V čele vidíme zánovní hrboun E479.0005.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 04.10.1985
Místo: Česká Třebová

Spěšninový vlak Rn 56113 přivezla do České Třebové lokomotiva T478.4075.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 03.06.1986
Místo: Svitavy

Brněnská „perla“ T478.4023 v čele spěšninové "rakety" Rn 56113 ve Svitavách.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 01.02.1987
Místo: Letovice

Spěšninová "raketa" Rn 56113 s lokomotivou T478.4023 mezi Březovou nad Svitavou a Letovicemi.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 28.03.1987
Místo: Úvaly

Na ukončení výluky ve stanici Úvaly čekaly spěšninové rakety označené jako Rn 53510 a Rn 54512, tehdy v podání lokomotiv E479.0004 E479.0007. Tyto stroje jezdily na spěšninových vlacích turnusově.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 13.09.1987
Místo: Opatov

Posledním šestinápravovými lokomotivami pro ČSD byla řada E 669.3. Ta byla dodána zejména na Východní dráhu, pro neustále se zvyšující nákladní provoz na I.hlavním tahu, zde - zejména mezi Čiernou nad Tisou a Žilinou. Na snímku ovšem vidíme slovenskou E669.3002 zapůjčenou krátce v roce 1987 do LD Česká Třebová, kde byla zařazena coby dispečerský stroj D-1. Mohla se objevit kdekoli od Chocně, po Zábřeh nebo Svitavy. Zde ji vidíme v čele nákladního vlaku ve stanici Opatov. Dnes se zde se stejnosměrným strojem setkáme jen vyjímečně. Nejčastěji coby postrku do Svitav.