Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1994
Místo: Hulín

Ještě plně provozní lokomotiva 140.071-2 přijíždí do stanice Hulín s osobním vlakem.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1994
Místo: Hulín

Přerovská "žehlička" 111.028-7 byla netradičně odstavena v Hulíně na 7. koleji.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1994
Místo: Hulín

Do Hulína zavítalo s pracovním vlakem netradičně "malé lego" 704.004-1, které tou dobou patřilo do stavu olomouckého depa.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1995
Místo: Hulín

V roce 1995 prošla lokomotiva opravou EH a byl jí obnoven nátěr do stavu téměř přesnému původnímu z továrny. Byla často nasazovaná do nákladní dopravy ve směru do Nezamyslic nebo Zábřeha na Moravě jako náhrada za turnusovou "žehličku".

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1995
Místo: Veselí nad Moravou

Zánovní "kvatro" 842.032-5 bylo vyfoceno ve Veselí nad Moravou, za motorovými vozy této řady tehdy zcela běžně jezdily přípojné vozy ř.020 ( Bix ).

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1996
Místo: Depo Přerov

U přerovského depa byla mezi výkony odstavena brněnská 754.045-3. Čas plné vlády dieselových strojů nad tratí Přerov-Brno se chýlil ke konci a postupně předaly pomyslné žezlo především přerovským "esům".

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1997
Místo: Hulín

Už v novém nátěru, který lokomotiva dostala v rámci zkoušky tlakových nádob v depu Bohumín, se na snímku představuje ve stanici Hulín.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.01.1997
Místo: Hulín

Na staničním posunu v hulínské stanici byl v lednu roku 1997 nasazen valašský "buchar" 742.046-6, který byl tou dobou po hlaní opravě a v novém, velmi slušivém laku.