Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 2. pol. 90. let
Místo: Hulín

Netradične sfarbený "hop" 703.022-4 bol zvečenený v domovskom Hulíně, kde slúžil u miestnej TSS.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 2.pol.90.let
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Při rekonstrukčních pracích ve stanici Staré Město u Uherského Hradiště byla ve službách firmy Elektrizace železnic nasazena i zrekonstruovaná "rosnička" 711.009-1.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: Konec 60.let
Místo: Otrokovice

Až na pět let strávených v depu Leopoldov byl stroj 534.0446 věrný Moravě. Svůj život zahájil v Břeclavi a přes Leopoldov a Brno se od 5. května 1965 objevoval v depu Bohumín, kam byl předán z Veselí nad Moravou. Při provozu na severu Moravy lokomotiva několikrát vystřídala depa Bohumín a Ostrava. Naposledy byla na začátku dubna 1978 předána z Bohumína do Ostravy, kde sloužila v depu na Báňské dráze. 11. 9. 1979 byla lokomotiva zrušena a pro dobrý stav kotle dál využívána k vytápěcím účelům jako vytápěcí kotel K 731.

 

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 90.léta
Místo: Hulín

Na 13. koleji hulínské stanice postávala atypicky natřená "ponorka" 730.628-5 z místní základny TSS.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 80. léta
Místo: Kroměříž

Z točny kroměřížského depa sjížděl místní motorový vůz M152.0120, který byl po dílenské opravě a zářil v novém laku.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

"Modelářský pohled" na druhý prototyp lokomotiv nové generace. Snímek ukazuje stroj ES499.1002 v Hulíně v rámci zahájení elektrického provozu.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 28.06.1986
Místo: Litovel

Výstavě hnacích vozidel na oslavě 100 let trati Červenka - Litovel vévodila olomouká "ponorka" T457.0006.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1989
Místo: Plzeň hl.n.

Zajímavě kosmeticky doladěná lokomotiva 363.126-4 posunuje na svůj další vlak v Plzni v hlavním nádraží naproti "POLu". Zkratka POL znamená provozní ošetření lokomotiv.