Autor: Miroslav Kouba

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 30.09.2013
Místo: Plzeň hl.n.

V roli staniční zálohy se potkal "jezevec" 210.058-4 s dvojčetem "laminátek", kde přípřežní stroj byl 230.079-6 v rekonstruované žst. Plzeň hlavní nádraží.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 19.10.2013
Místo: Plzeň-Doubravka

V čele vlaku Ex 352 byla v krásné lokalitě za Plzní-Doubravkou zachycena lokomotiva 362.125-7.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 12.11.2013
Místo: Nezvěstice

S vlakem Pn 67811 uháněla od zastávky ve Šťáhlavech ke stanici Nezvěstice "laminátka" 230.092-9.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 01.12.2013
Místo: Plzeň hl.n.

Toho času poslední "plecháč" v unifikovaném nátěru "vzor 88" odpočíval po příjezdu s rychlíkem R 664 v Plzni na hlavním nádraží.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 14.12.2013
Místo: Furth im Wald

Dvojče "katrů" 753.768-1 a 753.770-7 je připraveno v německé PPS v čele posledního vlaku vlakotvorby k jízdě zpět do Domažlic, kde dobere zátěž a dvojče tranzistorů a bude pokračovat dále do Plzně.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 25.01.2014
Místo: ŽZO Cerhenice

Lokomotiva 240.021-6 z SOKV České Budějovice se ocitla na zkušebním okruhu ve Velimi jako dočasná zápůjčka k testování nových kotlových vozů řady Zags z důvodu opravy na domácí lokomotivě 124.601-6.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 08.02.2014
Místo: Šťáhlavy

Lokomotiva 242.218-6 zastavila s osobním vlakem v zastávce Šťáhlavy.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 05.06.2014
Místo: Nezvěstice

Nedostatek provozních lokomotiv řady 242 zapříčinil začátkem května nasazení lokomotiv řady 210 na osobní vlaky mezi Plzní a Horažďovicemi předměstím.