Autor: Miroslav Boška

Autor: Miroslav Boška
Datum: 08.09.1999
Místo: Hostašovice

Lokomotiva 750.195-0 brzdí v čele osobního vlaku č. 3113 do žst. Hostašovice. Na bočnici tohoto "brejlovce" vidíme znatelnou korunku, která značí příslušnost k domovskému depu ve Valašském Meziříčí.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 10.04.2000
Místo: Kladno

U kladenského depa odpočívala místní stálice - "malý hektor" 720.053-8 a společně s ním i "berty" 751.092-8+751.066-2.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 24.05.2001
Místo: Depo Valašské Meziříčí

"Brejlovec" 750.042-4 čekal v domovském depu ve Valašském Meziříčí na další nasazení. Lokomotiva byla známa svým šikmým výstražným pruhem, který měly již jen její dvě kolegyně 750.119-0 a 750.121-6, ovšem každá byla lehce rozdílná.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 24.05.2001
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před okny strojmistrů byl v depu ve Valašském Meziříčí odstaven domácí "brejlovec" 750.156-2.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 15.11.2002
Místo: Depo Brno-Maloměřice

V depu Brno-Maloměřice před dalšími výkony odpočíval "velký hektor" 721.198-0.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 30.05.2010
Místo: Nymburk hl.n.

Dne 30. května 2010 byla lokomotiva 163.035-9 nasazena i na vozbu rychlíku 958, s kterým byla zaznamenána při zastavení na nymburském hlavním nádraží.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 28.09.2011
Místo: Nymburk hl.n.

S vlakem NEx 45302 projížděla Nymburkem ústecká "uhelka" 122.032-6.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 11.11.2017
Místo: Pirna

Na nádraží v Pirně byl zvěčněn mezinárodní vlak EC 378 a v jeho čele byl pražský "bastard" 371.003-5