Autor: Martin Zeman

Autor: Martin Zeman
Datum: 16.08.2008
Místo: Bechyně

Na známém obloukovém, kombinovaném mostě v Bechyni přejíždí pomalu lokomotiva 113.003-8 s osobním vlakem z Tábora do Bechyně, následována netrpělivými účastníky silničního provozu..

Autor: Martin Zeman
Datum: 17.08.2008
Místo: Třemošná u Plzně

Dvojice strojů 750.061-4 + 742.344 provážela odkonový vlak prázdných Sasek po vápně z Kadaně do Berouna, po odklonové trase přes Žatec a Plzeň.

Autor: Martin Zeman
Datum: 07.10.2008
Místo: Česká Třebová

S uceleným vlakem Pn 48251, loženým pracími prášky z Rakovníka, se blíží k odbočce Parník poslední "nátěrově unifikovaná" lokomotiva 122 022-7.

Autor: Martin Zeman
Datum: 22.10.2008
Místo: Černošice-Mokropsy

Poslední provozní kraken 470 003+004 odjíždí s EMOs 9934 ze zastávky Černošice-Mokropsy.

Autor: Martin Zeman
Datum: 22.10.2008
Místo: Černošice-Mokropsy

Kraken 470.004 zastavil s EMOs 9937 v zastávce Černošice-Morkopsy.

Autor: Martin Zeman
Datum: 12.08.2009
Místo: Blahousty

"Kultovní" stroj 742.371-8 je zachycen autorem na zastávce v Blahoustech. Blahousty se nachází na krásné lokální trati z Pňovan do Bezdružic. Manipulační vlaky zde jezdí podle potřeby a většinou vozí dříví.

Autor: Martin Zeman
Datum: 26.08.2009
Místo: Ostrava hl.n.

Dvojice 751.239-5+751.101-7 zastavila na chvilku v perónech ostravského hlavního nádraží s těžkým Pn 49224.

Autor: Martin Zeman
Datum: 28.08.2009
Místo: Polepy

Na sklonku svého provozu, byla řada 121 často nasazována letmo a na postrkovou službu do stanice Polepy. Takto jsme tam mohli zastihnout v letním srpnovém odpoledni, kdy se na této službě představil stroj 121.055-8.