Autor: Martin Zeman

Autor: Martin Zeman
Datum: 08.09.2006
Místo: Chvaletice

Stroj 130.035 projíždí s uceleným vlakem německých vozů na obiloviny úsekem Řečany nad Labem - Chvaletice.

Autor: Martin Zeman
Datum: 22.09.2006
Místo: Nepomuk

Stroj 242.266-5 během křižování projíždí s uhelným vlakem stanicí Nepomuk.

Autor: Martin Zeman
Datum: 23.09.2006
Místo: Sokolov

Nátěr "plecháče" 242.242-6 dával všem fandům vědět, že domovem tohoto stroje je lokomotivní depo Cheb. V září 2006 byl často nasazován do nákladního oběhu mezi Plzní, Chebem a K.Vary. Zde ho vidíme při vjezdu s nákladním expresem do stanice Sokolov.

Autor: Martin Zeman
Datum: 29.09.2006
Místo: Velké Zboží

S nákladní směskou se nám představuje v mlhavém podzimním ránu babího léta hrbatka  130.027-1 před vjezdem do stanice Poděbrady.

Autor: Martin Zeman
Datum: 29.09.2006
Místo: Velké Zboží

V letech do roku 2008 panoval na trati mezi Ústím nad Labem a Kolínem ještě poměrně silný nákladní provoz připomínající zašlou éru z 80. let minulého století. Nebyl problém tam tehdy za dopoledne potkat i okolo 20 nákladních vlaků. Jeden z nich veze úsekem Velké Zboží - Poděbrady tehdy podílnová "hrbatá" 130.034-2, teda jedna z posledních své řady, která měla nátěr vzor 88. Snímek jí zachycuje již v "původním" výrobním laku po provedené opravě. 

Autor: Martin Zeman
Datum: 06.10.2006
Místo: Nýřany

Lokomotiva 701.748-6 byla zachycena jak odpočívá na domovské vlečce ZUD Krymich-Tlučná. 

Autor: Martin Zeman
Datum: 26.10.2006
Místo: Dobrovice

První dá se říct "čtyřkový" prototyp - stroj 750.409-5 projíždí s rychlíkem (Rumburk - Nymburk) úsekem Dobrovice - Luštěnice. V současné době je z něj stroj 750.711.

Autor: Martin Zeman
Datum: 27.10.2006
Místo: Světec

"Pěkná" 123.004-4 vytahuje prázdnou soupravu wapek ze stanice Světec po spojovací koleji A na úpravnu uhlí Ledvice.