Autor:
Martin Varga
Datum:
10.06.1995
Místo:
Vernéřov
U zastávky Vernéřov byl dne 10.6.1995 vyfocen nákladní vlak vedený dvojicí sokolovských "sergejů" 781.335-5+781.444-5.
Autor:
Martin Varga
Datum:
20.08.1995
Místo:
Valšov
Do Valšova dorazil "bumlák" z Krnova a v jeho čele byl "brejlovec" 753.315-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
21.08.1995
Místo:
Polička
V domovském depu v Poličce byl pořízen snímek torza motorového vozu 810.061-5 Dne 24.6.1995 byl aktérem nechvalně proslulé nehody u obce Krouna, jejíž příčinou bylo ujetí nezajištěných plně naložených železničních vagónů během posunu ze stanice Čachnov. Na klesání nabraly tři plně naložené vagóny se železným šrotem a se dřevem (opracované kmeny pokácených stromů) rychlost až 100 km/h a čelně se střetly se zmíněným motorovým vozem.
Autor:
Martin Varga
Datum:
26.11.1995
Místo:
Polička
K setkání dvou "osmsetdesítek" 810.238-6 a 810.056-2 došlo dne 26.11.1995 v Poličce.
Autor:
Martin Varga
Datum:
22.12.1995
Místo:
Brno-Chrlice
Rychlík R 933 byl dne 22.12.1995 zachycen nedaleko Chrlic a v jeho čele byla šumperská "berta" 749.245-7.
Autor:
Martin Varga
Datum:
22.12.1995
Místo:
Brno-Slatina
Ze stanice Brno-Slatina odjížděl přestavovací vlak Pv 94174 a v jeho čele burácel motor lokomotivy 770.032-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.01.1996
Místo:
Holkov
Zimní krajinou u Holkova uhání nákladní vlak vedený budějovickou "bardotkou" 751.183-5.
Autor:
Martin Varga
Datum:
27.01.1996
Místo:
Brno hl.n.
U šestého nástupiště brněnského hlavního nádraží se k dojezdu chystá osobní vlak MOs 14506, který měl v čele hned tři heršpické "dvaašedesátky" 830.207-7+830.108-7+830.098-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací