Autor: Martin Varga
Autor: Martin Varga
Datum: 26.11.1995
Místo: Polička
K setkání dvou "osmsetdesítek" 810.238-6 a 810.056-2 došlo dne 26.11.1995 v Poličce.
Autor: Martin Varga
Datum: 22.12.1995
Místo: Brno-Chrlice
Rychlík R 933 byl dne 22.12.1995 zachycen nedaleko Chrlic a v jeho čele byla šumperská "berta" 749.245-7.
Autor: Martin Varga
Datum: 27.01.1996
Místo: Brno hl.n.
U šestého nástupiště brněnského hlavního nádraží se k dojezdu chystá osobní vlak MOs 14506, který měl v čele hned tři heršpické "dvaašedesátky" 830.207-7+830.108-7+830.098-0.
Autor: Martin Varga
Datum: 24.02.1996
Místo: Zábřeh na Moravě
Dne 24.2.1996 byl na staničním posunu v Zábřehu na Moravě nasazen "jedničkový čmelák" 771.135-1.
Autor: Martin Varga
Datum: 18.04.1996
Místo: Střelice
Okolo legendárních mechanických návěstidel ve Střelicích projíděla jihlavská "bardotka" 749.243-2 s osobním vlakem 4814.
Autor: Martin Varga
Datum: 20.04.1996
Místo: Omlenice
"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.
Autor: Martin Varga
Datum: 27.04.1996
Místo: Rybník
Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.
Autor: Martin Varga
Datum: 30.10.1996
Místo: Brno-Slatina
Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.