Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 10.06.1995
Místo: Vernéřov

U zastávky Vernéřov byl dne 10.6.1995 vyfocen nákladní vlak vedený dvojicí sokolovských "sergejů" 781.335-5+781.444-5.

Autor: Martin Varga
Datum: 20.08.1995
Místo: Valšov

Do Valšova dorazil "bumlák" z Krnova a v jeho čele byl "brejlovec" 753.315-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 21.08.1995
Místo: Polička

V domovském depu v Poličce byl pořízen snímek torza motorového vozu 810.061-5  Dne 24.6.1995 byl aktérem nechvalně proslulé nehody u obce Krouna, jejíž příčinou bylo ujetí nezajištěných plně naložených železničních vagónů během posunu ze stanice Čachnov. Na klesání nabraly tři plně naložené vagóny se železným šrotem a se dřevem (opracované kmeny pokácených stromů) rychlost až 100 km/h a čelně se střetly se zmíněným motorovým vozem.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.11.1995
Místo: Polička

K setkání dvou "osmsetdesítek" 810.238-6 a 810.056-2 došlo dne 26.11.1995 v Poličce.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.12.1995
Místo: Brno-Chrlice

Rychlík R 933 byl dne 22.12.1995 zachycen nedaleko Chrlic a v jeho čele byla šumperská "berta" 749.245-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.12.1995
Místo: Brno-Slatina

Ze stanice Brno-Slatina odjížděl přestavovací vlak Pv 94174 a v jeho čele burácel motor lokomotivy 770.032-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.01.1996
Místo: Holkov

Zimní krajinou u Holkova uhání nákladní vlak vedený budějovickou "bardotkou" 751.183-5.

Autor: Martin Varga
Datum: 27.01.1996
Místo: Brno hl.n.

U šestého nástupiště brněnského hlavního nádraží se k dojezdu chystá osobní vlak MOs 14506, který měl v čele hned tři heršpické "dvaašedesátky" 830.207-7+830.108-7+830.098-0.