Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 17.02.1997
Místo: Novosedly

Břeclavský "čmelák" 771.068-4 přijíždí do Novosedel s "průběžákem" v relaci Břeclav-Znojmo.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.02.1997
Místo: Blansko

Rekunstruovanou stanici v Blansku opouští brněnský "pilštyk" 735.235-4, který byl dne 28.2.1997 nasazen na osobním vlaku Os 4709.

Autor: Martin Varga
Datum: 08.03.1997
Místo: Horní Lipová

Na postrku rychlíku R 905 byla v Horní Lipové zachycena šumperská "berta" 751.119-9, která pomáhala vlakové lokomotivě do stoupání od Hanušovic po Ramzovou.

Autor: Martin Varga
Datum: 08.03.1997
Místo: Lipová Lázně

Do stanice Lipová Lázně přijíždí od Jeseníka rychlík R 958, na kterém byla dne 8.3.1997 nasazena hradecká vzorně udržovaná "čtyřka" 754.078-4.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.03.1997
Místo: Moravské Bránice

Moravské Bránice opouští heršpická 830.098-0 v čele osobního vlaku MOs 24514.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.03.1997
Místo: Brno hl.n.

Na brněnském hlavním nádraží se k odjezdu chystá osobní vlak 14504, v jehož čele byla vzorně udržovaná "nulka" 750.022-6.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.04.1997
Místo: Šatov

Mezi Znojmem a Šatovem si s lehkou zátěží v podobě jednoho vozu řady Bix pohrával břeclavský "pilštyk" 735.157-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 16.04.1997
Místo: Dambořice

Mezi Dambořicemi a Klobouky u Brna byl zvěčně motorový vůz 810.185-9 při nasazení na osobní vlak MOs 14403. Pravidelná osobní doprava byla na trati Čejč-Ždánice ukončena dne 22.5.1998.