Autor:
Martin Varga
Datum:
17.02.1997
Místo:
Novosedly
Břeclavský "čmelák" 771.068-4 přijíždí do Novosedel s "průběžákem" v relaci Břeclav-Znojmo.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.02.1997
Místo:
Blansko
Rekunstruovanou stanici v Blansku opouští brněnský "pilštyk" 735.235-4, který byl dne 28.2.1997 nasazen na osobním vlaku Os 4709.
Autor:
Martin Varga
Datum:
08.03.1997
Místo:
Horní Lipová
Na postrku rychlíku R 905 byla v Horní Lipové zachycena šumperská "berta" 751.119-9, která pomáhala vlakové lokomotivě do stoupání od Hanušovic po Ramzovou.
Autor:
Martin Varga
Datum:
08.03.1997
Místo:
Lipová Lázně
Do stanice Lipová Lázně přijíždí od Jeseníka rychlík R 958, na kterém byla dne 8.3.1997 nasazena hradecká vzorně udržovaná "čtyřka" 754.078-4.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.03.1997
Místo:
Moravské Bránice
Moravské Bránice opouští heršpická 830.098-0 v čele osobního vlaku MOs 24514.
Autor:
Martin Varga
Datum:
26.03.1997
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnském hlavním nádraží se k odjezdu chystá osobní vlak 14504, v jehož čele byla vzorně udržovaná "nulka" 750.022-6.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.04.1997
Místo:
Šatov
Mezi Znojmem a Šatovem si s lehkou zátěží v podobě jednoho vozu řady Bix pohrával břeclavský "pilštyk" 735.157-0.
Autor:
Martin Varga
Datum:
16.04.1997
Místo:
Dambořice
Mezi Dambořicemi a Klobouky u Brna byl zvěčně motorový vůz 810.185-9 při nasazení na osobní vlak MOs 14403. Pravidelná osobní doprava byla na trati Čejč-Ždánice ukončena dne 22.5.1998.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací