Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 13.09.1997
Místo: Radonice u Kadaně

V dopravně Radonice u Kadaně byl k odjezdu nachystán osobní vlak MOs 25524 v podobě sólo motorového vozu 810.653-6.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.09.1997
Místo: Libčeves

Obraz zoufalého stavu lokálek 90. let 20. století. Nevábně vypadající 810.588-4 zastavila jako osobní vlak MOs 25607 ve značně zarostlé a neudržované dopravně v Libčevsi.

Autor: Martin Varga
Datum: 08.10.1997
Místo: Bruntál

Malebnou podzimní krajinou mezi Miloticemi nad Opavou a Bruntálem projížděl s nákladním vlakem krnovský "brejlovec" 753.375-5. Toho času již sloužící na moravských tratích 20 let, ovšem již následující jaro ho čekal přesun do chomutovského depa, kde jeho provozní kariéra byla ukončena.

Autor: Martin Varga
Datum: 29.12.1997
Místo: Jeseník

Šumperská "berta" 751.338-5 zavítala dne 29.12.1997 s nákladním vlakem do Jeseníku. Na pravé části snímku je patrna silueta uhelného bunkru, který byl odstraněn na přelomu milénia.

Autor: Martin Varga
Datum: 11.02.1998
Místo: Šlapanice

Veselská lokomotiva 771.180-7 projíždí s Pn 63492 Šlapanice. Přesně v místě pořízení snímku byla v roce 2018 vybudována zastávka "Šlapanice zastávka".

Autor: Martin Varga
Datum: 08.04.1998
Místo: Šlapanice

Nezaměnitelný veselský "čmelák" 771.180-7 si jen pohrává se skromnou zátěží vlaku Pn 64472 u Šlapanic.

Autor: Martin Varga
Datum: 16.04.1998
Místo: Aš město

V Aši městě čekal na odjezd osobní vlak MOs 17212, který byl kompletně v tzv. ODS variantě laku. V čele byla 810.442-4 a na postrku jí pomáhala 810.156-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.04.1998
Místo: Brno hl.n.

Veselský "čmelák" 771.069-2 přijíždí na brněnské hlavní nádraží v čele odklonového vlaku EC 174, na jehož konci se vezla "gorila" 350.001-4. Netradiční jízda po Vláře byla z důvodu nehody nákladního vlaku v Modřicích.

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 poslední
Top