Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 20.07.1996
Místo: Hrhov

Nedaleko zasávky v Hrhově byl s nákladním vlakem vyfocen "sergej" 781.318-1, toho času jeden z posledních provozních strojů své řady na Slovensku.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.10.1996
Místo: Brno-Slatina

Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.11.1996
Místo: Mladotice

Lokomotiva 742.307-2 přijíždí s manipulačním vlakem 87463 do Mladotic a to od Rakovníka, z úseku trati, který je znám dlouholetou výlukou, při níž byl v podstatě celý rozkraden a naděje na obnovení provozu je nulová.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.11.1996
Místo: Trojany

"Orchestrion" 810.270-9 byl jako osobní vlak MOs 17707 zvěčněn v úseku mezi Mladoticemi a Trojany, na dnes již neprovozované části této malebné trati do Rakovníka.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.11.1996
Místo: Dolní Lipka

Na konci listopadu roku 1996 byla v Dolní Lipce zastižena letohradská lokomotiva 742.119-1 v čele manipulačního vlaku ze Štítů.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.01.1997
Místo: Hradec nad Svitavou

Osobní vlak Os 4703 (Česká Třebová-Brno hl.n.) byl vyfocen mezi zastávkami Svitavy-Lány a Hradec nad Svitavou, v jeho čele byla dvojice brněnských "brejlovců" 750.175-2+754.021-4.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.01.1997
Místo: Svitavy-Lány

Oddílové návěstidlo Hr. Svitavy-Lány právě minul manipulák v čele se čmelákem 771.151-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 10.02.1997
Místo: Brno-Slatina

Maloměřický "čmelák" 770.017-2 byl dne 10.2.1997 vyfocen před stanicí Brno-Slatina a to v čele řádně vytíženého vlaku Mn 84506.